۰ نفر

ناهماهنگی در برگزاری نمایشگاه کتاب؛

در شهرداری تهران چه خبر است؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰
کد خبر: 628011
در شهرداری تهران چه خبر است؟

شهرداری تهران این روزها خبرهای جنجالی تولید می‌ کند. اخباری که نشان از نابسامانی شرایط شهرداری تهران دارد. توییت دو مدیر شهرداری در خصوص مکان برگزاری نمایشگاه کتاب به خوبی گویای این جریان است.

اقتصادآنلاین - پرستو بهرامی‌راد؛ از سکوت شهرداری در مورد آلودگی هوا تا تفکیک جنسیتی در پارک‌های سطح شهر هر روز شاهد خبر جنجالی از سوی شهرداری تهران با ریاست علیرضا زاکانی هستیم. در حالی که زمان زیادی از روی کار آمدن علیرضا زاکانی، شهردار تهران نمی‌گذرد، اما نارضایتی‌ها از نوع مدیریت روز به روز افزایش یافته است. 

سکوت شهرداری در قضیه آلودگی هوا، با واکنش منفی شهروندان تهرانی همراه بود. از طرف دیگر بسیاری در فضای مجازی به افزایش پارک‌های محدود به بانوان اعتراض کردند. اما این بار شهرداری تهران با یک اختلاف در بین مدیرانش در توییتر خبرساز شده است. 

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در توییتر خود خبر داده است که  نمایشگاه کتاب امسال در مصلی تهران برگزار خواهد شد. اما رضا سیفی، دستیار رسانه‌ای شهردار تهران در توییتی دیگر نوشته است که شهرداری تهران در جلسه امروز شورای عالی ترافیک اعلام کرد آمادگی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را دارد. اعضای جلسه هم بر این موضوع اتفاق نظر داشتند.

همین دو توییت گویای نابسامانی شهرداری تهران است. دو مدیر از یک شهرداری دو مکان متفاوت برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب معرفی کرده‌اند. این در حالی است که زمان کمی به شروع نمایشگاه کتاب باقی مانده و هنوز شرایط بلاتکلیف است. 

این در حالی است که علیرضا زاکانی با شعارهایی از جمله مدیریت جهادی وارد شهرداری تهران شد اما تا به امروز نتوانسته است نمره خوبی در نحوه مدیریت خود دریافت کند. همزمان انتشار توییت‌هایی از این دست از سوی مدیران او در فضای مجازی به خوبی نشان ناهماهنگی‌ها در مجموعه شهرداری تهران دارند. بهتر است شهردار تهران بیش از این به مسائل شهر و مدیران خود نظارت کند تا در خصوص مسائل حاشیه‌ای در شهر اقداماتی را انجام دهد و یا در مورد مسائل دیگر وزارتخانه‌ها و نهادها ورود کند و توییت بزند و به این سوال پاسخ بدهد که این عدم هماهنگی میان مدیران شهرداری نشانه چیست؟