۰ نفر

ناگفته هایی از ۱۱ روز خانه نشینی معروف احمدی نژاد

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۲۰
کد خبر: 615224
ناگفته هایی از ۱۱ روز خانه نشینی معروف احمدی نژاد

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی در برنامه تلویزیونی دستخط درباره ۱۱ روز خانه نشینی محمود احمدی نژاد صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام میرتاج‌الدینی در پاسخ به سوال مجری برنامه دستخط که اگر دوباره برگردید قبول می کنید معاون آقای احمدی نژاد شوید؟ گفت: یک تجربه سیاسی و اداری برای ما بود. شاید قبول نمی کردم ولی این تجربه خوبی برای ما شد.

وی افزود: دولت و مجلس را شناختیم و سعی می‌کردیم تفاهم بین مجلس و دولت را حفظ کنیم و تلاش ما برای همین بود، ولی حوادث سختی پیش آمد. ۱۱ روز خانه‌نشینی از قضایای سخت بود.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: من توجه نداشتم که کارهایی که انجام می دهم اثرگذار است. من هم در دولت گفتگو می کردم و خبرها را به مجلس می آوردم، نماینده ها دور هم جمع می شدند که چه اتفاقی افتاده است و به یاد دارم به جایی رسید که گفتم نگران نباشید تا ۳-۲ روز آینده آقای احمدی نژاد برمی‌گردد.

وی گفت: این را از خودم گفتم و تحلیل خودم بود. بررسی و صحبت می‌کردم به این نتیجه رسیدم. یکی از نماینده ها آقای بزرگواری بود که نماینده کهکیلویه و بریراحمد بود و بلافاصله مصاحبه کرد که فلانی می گوید آقای احمدی نژاد برمی گردد.

وی در پایان افزود: اجازه ندادیم این به معضلی در نظام تبدیل شود. برخی از دوستان می‌خواستند آقای احمدی نژاد را در خانه‌نشینی ببینند و آنها را به آنجا می بردم.

برای مطالعه مشروح خبر اینجا کلیک کنید