۰ نفر

نماینده ملایر در مجلس؛

طرح صیانت باید به صحن مجلس بازگردد

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبر: 614551
طرح صیانت باید به صحن مجلس بازگردد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محتوای طرح صیانت نسبت به آنچه که مجلس به آن رأی داده تغییر کرده و مجدد این طرح باید از کمیسیون مشترک به صحن مجلس بازگردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام احد آزادیخواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: چیزی که آیین نامه مجلس می‌گوید کاملا مبین و شفاف است و حرف اول و آخر را آیین نامه مجلس می‌زند.

او گفت: ما وکلای مردم در مجلس هستیم و به نمایندگی از مردم در مجلس حضور یافته ایم پس وظیفه ما است که از حقوق مردم و آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

آزادی خواه در ادامه گفت: همه اقدامات ما باید متناسب با آیین نامه باشد و ما حق نداریم خلاف آنچه که به آن قسم خورده ایم عمل کنیم.

او گفت: نمایندگان در صحن مجلس رأی دادند که طرح صیانت براساس اصل ۸۵ در کمیسیونی مشترک بررسی شود، اما براساس آیین نامه اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه به شورای نگهبان در محتوای طرحی که مجلس به آن رأی داده تغییری ایجاد کنند مجددا این طرح باید به صحن مجلس بازگردد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما موظف هستیم که به قانون عمل کنیم. آنچه که ما به آن رأی دادیم در خصوص طرح صیانت تغییر کرده و حال باید براساس آیین نامه عمل شود.