۰ نفر

ذوالنور؛

سوزش دشمنان به خاطر حرف‌ شنوی سوریه، یمن، لبنان، پاکستان و... است

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبر: 609801
سوزش دشمنان به خاطر حرف‌ شنوی سوریه، یمن، لبنان، پاکستان و... است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر دشمن ما را متهم می‌کند، بخاطر این است که می‌گویند سوریه، لبنان، یمن، پاکستان و افغانستان و.. از جمهوری اسلامی حرف‌ شنوی دارند و از این بابت می‌سوزند و در تلاطم هستند تا این رابطه را خدشه‌دار کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر دشمن ما را متهم می‌کند، بخاطر این است که می‌گویند سوریه، لبنان، یمن، پاکستان و افغانستان و.. از جمهوری اسلامی حرف‌ شنوی دارند و از این بابت می‌سوزند و در تلاطم هستند تا این رابطه را خدشه‌دار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری هم‌زمان با شب چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در مراسم جشن گرامیداشت دهه فجر که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی که شعار جمهوری اسلامی نه شرقی و نه غربی بود، دنیا دو قطبی بود استعمار غرب با محوریت آمریکا و بخش دیگری استعمار شرق با محوریت شوروی بود؛ انقلاب ما از اعتقاد، گرایش و تمایل به هر دو محور جهانی و تفکرات غلط دو طرف، مبرا بود و اعلام بیزاری می‌کرد.

وی با بیان اینکه همه مردم امروز واقف‌اند که منشأ همه بدبختی ها در دنیا وجود نظام سلطه است، افزود: محور فعلی نظام سلطه در دنیا، آمریکا است و کشورهایی مثل کانادا، انگلیس، فرانسه و آلمان این نظام سلطه را همراهی می‌کنند تا دوام داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عربستان و کشورهای اتحادیه اروپا را هضم شده در نظام سلطه دانست و گفت: این کشورها اراده ای از خود ندارند، اراده‌ی ایستادگی ندارند و مجریان تحقق اهداف آمریکا هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان اقتصادی دنیا در سال ۲۰۲۵ بزرگترین کشور اقتصادی دنیا چین خواهد بود، تصریح کرد: هر کشوری که بخواهد با چین ارتباط برقرار کند، آمریکا درصدد قطع پیوند ارتباط آنها خواهد بود؛ چون باعث احساس بی‌نیازی از آمریکا و غرب خواهد شد و دشمنان رسماً خلع سلاح خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد از جمله اعتقادی، ارزش‌ها، اقتصادی و... مقابل نظام سلطه است. هرچه دایره نفوذ آمریکا و حیطه فرمانروایی او گسترده شود، به همان میزان بر دیگر کشورها عرصه تنگ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن ما را متهم می‌کند، بخاطر این است که می‌گویند سوریه، لبنان، یمن، پاکستان و افغانستان و.. از جمهوری اسلامی حرف‌ شنوی دارند و از این بابت می‌سوزند و در تلاطم هستند.

ذوالنوری تاکید کرد: امروز هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که جمهوری اسلامی در سیاست‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی خود، متاثر از کشوری دیگر عمل می‌کند؛ بلکه در تقابل با کشور سلطه، با برخی کشورها اشتراک موضع دارد که این کام