۰ نفر

سرلشکر باقری:

راهبرد، سیاست و دکترین را خودمان تعیین می کنیم

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبر: 608137
راهبرد، سیاست و دکترین را خودمان تعیین می کنیم

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امام بر دوری نیروهای نظامی از گروهها و دسته جات سیاسی تاکید داشتند که امروز این نیروها ضمن برخورداری از بصیرت، از گروهها دور هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران، سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حرم مطهر امام گفت: شکست حکومت قدرتمند پهلوی تنها با رهبری امام و اتکا به مردم ممکن شد.

وی خاطرنشان کرد: آن حکومت فکر می کرد با داشتن ارتشی قدرتمند می تواند در برابر مردم بایستد. در عمل این ارتش به مردم پیوست و خروش ملت ایران با رهبری امام رقم خورد.

سرلشکر باقری گفت: حفظ ارتش در برابر توطیه انحلال آن و قدرتمند کردن آن، غرس نهال سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن و شکل دهی به بسیج تنها بخشی از دوراندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما راهبرد و سیاست و دکترین را خودمان تعیین می کنیم؛ شاید غیر از سه ابرقدرت اصلی جهان، حتی اروپایی ها هم چنین قدرتی نداشته باشند.

سرلشکر باقری گفت: با برخورداری از موشک نقطه زن، پهپادهایی با دهها کاربرد و… نیازی به دیگران نداریم.

وی افزود: اگر تحریم آمریکای جنایتکار برداشته شود، یکی از بزرگترین صادرکنندگان سلاح خواهیم بود.

وی ادامه داد: امام بر دوری نیروهای نظامی از گروهها و دسته جات سیاسی  تأکید داشتند که امروز این نیروها ضمن برخورداری از بصیرت، از گروهها دور هستند