۰ نفر

رییس جمهور تاکید کرد؛

پیگیری ساخت مرکز درمانی فعال در جزیره هرمز

۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷
کد خبر: 599521
پیگیری ساخت مرکز درمانی فعال در جزیره هرمز

آیت الله رییسی گفت: جزیره هرمز ظرفیت زیادی در جذب گردشگران دارد و با فعال شدن این ظرفیت، مشکل بیکاری در این جزیره حل خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیت الله  سید ابراهیم رییسی روز جمعه در ادامه برنامه های سفر خود به استان هرمزگان با حضور در جزیره هرمز با مردم و مسئولین این جزیره دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور در جمع مردم جزیره هرمز گفت: از افتخارات جزیره هرمز تقدیم شهید به کشور و حضور خانواده شهدا در آن است.

رییسی با اشاره به کمبود مرکز بهداشتی در جزیره هرمز اظهار داشت: یک مرکز فعال برای خدمت رسانی به مردم این جزیره و مسافران و گردشگران ایجاد شود.

آیت الله رییسی تاکید کرد: یکی از برنامه های دولت ساخت مسکن است و قرار شد در طرح ملی مسکن تعدادی مسکن نیز در این جزیره ساخته شود و استاندار هرمزگان این موضوع را پیگیری میکند.

رییس جمهور تصریح کرد: معنا ندارد در جزیره هرمز با اینهمه ظرفیت مردم مشکل بیکاری داشته باشند و مسأله اشتغال از محوری ترین موضوعاتی است که باید در این جزیره حل شود.

رییسی با تاکید بر فعال کردن اقتصاد گردشگری در هرمز خاطر نشان کرد: معتقدم با فعال شدن ظرفیت گردشگری در جزیره هرمز اشتغال نیز ایجاد می‌شود.

همچنین در این بازدید آیت الله رییسی با خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره دیدار و گفتگو کرد و بر حفظ فرهنگ و سیره شهدا در این منطقه و پاسداری مقاصد و اهداف شهیدان تاکید کرد.

حضور رییسی در جزیره قشم

سید ابراهیم رییسی روز جمعه در ادامه برنامه های سفر خود به استان هرمزگان، با حضور در روستای گورزین با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

رییس جمهور گفت: در جزیره قشم به برکت جمهوری اسلامی کارهای زیادی انجام شده است و چهره این جزیره با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

 رییسی خاطر نشان کرد: بخشی از مردم این منطقه در پروژه های گردشگری مشغول هستند که با توسعه این صنعت، اشتغال افزایش خواهد یافت

آیت الله رییسی با اشاره به درخواست مردم برای حل مشکل بازپرداخت تسهیلات خود که برای سال‌های گذشته بوده، تصریح کرد: قرار شد استاندار این موضوع را پیگیری کنند تا بازپرداخت تسهیلات فشاری بر مردم نیاورد.