۰ نفر

سخنگوی هیات رییسه مجلس؛

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه‌شنبه برگزار می‌شود

۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۸
کد خبر: 580430
جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه‌شنبه برگزار می‌شود

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رای اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه شنبه ۲۵‌آبان برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید نظام‌الدین موسوی  گفت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه این هفته برگزار می شود.

 وی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست که رییس جمهوری در این جلسه حضور یابند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روز اعلام وصول نامه رییس جمهور جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در حال برگزاری است و نمایندگان برنامه‌های وزیر پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس‌جمهوری دوشنبه گذشته از معرفی مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مطابق روال مجلس به زودی برنامه‌های پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسعود فیاضی ۴۶ ساله دارای مدرک مهندسی عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران و استادیار گروه منطق فهم دین در پژوهشکده حکت و دین پژوهی است.

از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرکل انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش، مدیر مسوول مجلات رشد وزارت آموزش و پرورش، مسوول کلان بنیاد آی سی دی ال، رییس هیات مدیره انتشارات مدرسه و معاون فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

رییس جمهوری شهریورماه حسین باغ‌گلی را برای تصدی وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که او نتوانست رای لازم را برای این سمت به دست آورد.