۰ نفر

نیمه اول آذر ماه؛

رییس جمهور به استان کرمان سفر می‌ کند

۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۷
کد خبر: 580395
رییس جمهور به استان کرمان سفر می‌ کند

استاندار کرمان گفت: در حال جمع‌آوری مصوبات سفر هیئت دولت به استان هستیم و نیمه اول آذرماه هیئت دولت به استان کرمان سفر می‌ کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی زینی‌وند عصر امروز در دیدار نورالله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با وی با بیان اینکه در حال جمع‌آوری مصوبات سفر هیئت دولت به استان کرمان هستیم اظهار داشت: نیمه اول آذرماه هیئت دولت به استان کرمان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید کارهای بزرگی برای اشتغالزایی در استان‌ها انجام داده است گفت: 12 هزار شغل از محل میانگین حساب شرکت‌های بزرگ در بانک‌ها تعریف شده و تاکنون تسهیلات خوبی پرداخت شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه راه‌اندازی صنایع کوچک در استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم افزود: احداث صنایع کوچک در راستای اشتغالزایی خرد است و بسیار اهمیت دارد.

اصغر نورالله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این دیدار با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های اشتغال روستایی حمایت می‌کند اظهار داشت: تسهیلات بسیار خوبی با کارمزد 4 درصد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امروز صنایع تبدیلی و فرآوری مورد نیاز کشور و استان‌ها، در مناطق مختلف است گفت: از این طرح‌ها نیز با پرداخت تسهیلات حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه 20 میلیارد تومان وام ضروری به ازای هر نفر تا سقف 15 میلیون تومان پرداخت می‌شود افزود: به‌مناسبت سفر هیئت دولت به استان کرمان از مصوبات سفر خواهیم گذاشت.

یوسف پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با بیان اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی با این ویژگی‌ها در نظر گرفته شده است گفت: 132 میلیارد تومان تا امروز در حوزه اشتغال روستایی پرداخت شده است.