۰ نفر

رییس‌ جمهور به لرستان سفر می‌ کند

۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷
کد خبر: 575775
رییس‌ جمهور به لرستان سفر می‌ کند

سرپرست معاونت ‌عمرانی استانداری لرستان از سفر رییس جمهور طی روزهای آینده به این استان خبر داد و گفت:‌ مدیران آماده‌باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه روزی و جهادی را آغاز کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، احمدرضا دالوند ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه با توجه به اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود همکاری لازم را به عمل آورند اظهار داشت: نسبت به پیگیری امور از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد و لازم است بروکراسی‌های اداری خاتمه یابد.

 وی در ارتباط با  توزیع اعتبارات افزود: با توجه به زمانبر بودن تخصیص اعتبارات و وجود مناطق گرمسیر و سردسیر در استان این موضوع مدنظر قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌ها را به موقع به سرانجام برسانیم.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان  کرد: نخستین ابزار تصمیم‌گیری مدیران آمار و اطلاعات درست است، موقعی که آمار دقیق نباشد تصمیمات  سلیقه‌ای خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد سامانه‌ای به‌منظور ثبت میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از طرف دستگاه‌ها و انطباق آن با گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: در بحث نظارت‌ها خیلی جدی هستیم و هیچ‌گونه گذشتی نخواهیم داشت

دالوند با اشاره به محدودیت منابع و اعتبارات گفت: لازم است به اندازه مناسب پروژه تعریف شده تا با پیمانکاران به مشکل بر نخوریم و به این منظور لازم است ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بحث بودجه 1401 را از ضروریات دانست و تصریح کرد: تعریف پروژه باید یک تعریف استاندارد باشد و نباید در این زمینه  سلیقه‌ای عمل شودو  بالاترین مقام تشخیص دهنده ضرورت اجرای یک پروژه شخص استاندار خواهد بود و پروژه های مورد نظر باید در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب نهایی برسند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد:  بعد از شناخت کوتاه مدتی که خواهیم داشت به شهرستان‌ها سفر اجرایی و بدون تشریفات خواهیم کرد و با حضور فرمانداران پروژه‌ها را بازدید و تصمیم‌گیری لازم در همان جا به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان در روزهای آینده بیان کرد: در سفر روزهای آتی لرستان ما باید آن امتیاز لازمی را که می‌توانیم بگیریم کسب کنیم چون ممکن است سفرهای بعدی زمان‌بر باشد.

 دالوند گفت: با این همه مشکلاتی که در استان به چشم می‌خورد هیچ راهی جز کار جهادی و شبانه‌روزی نخواهیم داشت، همدلی هماهنگی و همکاری از اولویت‌های ماست لذا مدیران آماده‌باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه روزی و جهادی را آغاز کنیم.‌