۰ نفر

جزییات سفر رییس جمهور به بوشهر

۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۵
کد خبر: 569241
جزییات سفر رییس جمهور به بوشهر

استاندار بوشهر جزییات و اهداف سفر رییس جمهور و اعضای دولت به استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در خصوص اهداف سفر رییس جمهور و اعضا دولت به استان بوشهر اظهار کرد: سفر رییس جمهور و اعضا دولت به استان با دو هدف انجام خواهد شد هدف اول ارتباط با مردم و بررسی مسایل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل مشکلات است.

وی افزود: هدف دوم هم ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی و خروج جامعه و کشور از رکودی است که به خاطر شرایط شیوع کرونا صورت گرفته بود. در مجموع هدف دوم ما فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی و پروژه های عمرانی است.

️استاندار بوشهر تصریح کرد: ملاقات های مردمی با توجه به شرایط کرونایی به شکل بسیار محدود خواهد بود اما تنوع سرکشی‌ها بیشمار بوده به طوری که قشر بزرگی از جامعه تحت پوشش دیدارهای مردمی قرار می گیرند. 

محمدی‌زاده خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور مدیرکل ارتباطات مردمی نهادریاست جمهوری هم با تیم  کامل به استان سفر کردند و در دانشگاه خلیج فارس مستقر شدند و  مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد می توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: آقای قاسمی وزیر راه و شهرسازی هم امروز به استان سفر کرده و بازدید هایی در شهرستانهای کنگان و دیر داشته است، فردا آقای اوجی وزیر نفت به شهرستان های عسلویه و جم سفر می‌کند.

️استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین آقای محرابیان وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان سفر خواهد کرد و آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز در شهرستان های بوشهر و دشتستان خواهد بود.

محمدی‌زاده ادامه داد: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی هم به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می کند. وزرای دولت علاوه بر نشست در شورای اداری، دیدارهایی با خانواده های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

وی گفت: علاوه بر وزرا خانم خزعلی معاون امور بانوان رییس جمهور و آقای مدنی معاون توسعه روستایی رییس جمهور به استان سفر می‌کنند.

️استاندار بوشهر گفت: تصمیمات برای تصویب در جلسه شورای اداری استان در تهران در نشست با وزرا و معاون اول رییس جمهور گرفته شده و فردا در جلسه شورای اداری استان از سوی معاون اجرایی رییس جمهور اعلام می شود و پس از سفر هم مشروح مصوبات را به اطلاع مردم استان می رسانم.

محمدی‌زاده عنوان کرد: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن استان و وجود نیروهای مسلح متعدد در استان، از رییس جمهور درخواست اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه بوشهر داشتیم و ایشان موافقت کردند این در حالی است که در هیچکدام از سفرهای استانی رییس جمهور تشریفات نظامی انجام نشده بود.

وی یادآور شد: بازدید از مراکز صنعتی، کشاورزی و میراث فرهنگی و گفتگو با فعالان این عرصه ها از برنامه های رییس جمهور در سفر به استان است.