۰ نفر

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده؛

نباید هم و غم مردم، به دست آوردن یک لقمه نان باشد

۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 565033
نباید هم و غم مردم، به دست آوردن یک لقمه نان باشد

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در نشست با زنان فعال و کارآفرین خوزستان که چهارشنبه شب (۳۱ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگویم خوزستان محروم است؛ ترجیح می‌دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در راس این صبوری بوده‌اند.

 وی افزود: هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد و اکنون هم در این چند ساعت چهره‌هایی را دیدم و صحبت‌هایی شنیدم که متوجه شدم هنوز کسانی که می‌خواهند این راه را ادامه بدهند و با تمام توان و وجود کشور را بسازند، وجود دارند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این زنان همان گونه که در مقابل حمله فیزیکی دشمن مقاومت کردند، در این جنگ نرم و اقتصادی نیز مقاومت کرده‌اند و ایستاده‌اند.

وی افزود: این زنان با اعتماد به خود و به کارگیری همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند، بدون چشمداشت و نظر کردن به خارج فعالیت می‌کنند.

خزعلی بیان کرد: چند سال است که مهمترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می‌دانم و بعد از ریاست دانشگاه، تنها در راستای ایجاد کار برای جوانان فعالیت کرده‌ام. اکنون جهادی بالاتر از این نیست و می‌بینیم چند سال است که مقام معظم رهبری نیز بر تولید و اقتصاد تأکید بسیاری دارند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مردم تحت فشار هستند و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا نکرده است، نمی‌توانیم بسیاری از کارهای فرهنگی و تعالی را انجام دهیم بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا به تدریج آسیب‌ها رفع شوند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا تمام فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد و در این راستا، اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش برای رفع موانع کارآفرینان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم زیرا هدف ما رفع محرومیت تا فراگیری عدالت است و امیدواریم در این چهار سال، آرمان‌های دولت که بخش عمده آن در زمینه اجرای عدالت و رفع محرومیت است را محقق کنیم.