۰ نفر

موافقت کمیسیون امور داخلی و شوراها با وزیر پیشنهادی کشور

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۴
کد خبر: 556137
موافقت کمیسیون امور داخلی و شوراها با وزیر پیشنهادی کشور

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر کشور دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روح الله نجابت در جلسه علنی عصر امروز(سه‌شنبه) گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره احمد وحیدی، وزیر پیشنهادی کشور را قرائت کرد.

به گفته سخنگوی این کمیسیون و بر اساس بررسی‌های معاونت نظارت مجلس، برنامه‌ها و دیدگاه‌های وزیر پیشنهادی کشور با اسناد بالا دستی منطبق و همسو بوده و موردی مبنی بر مغایرت یافت نشده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس با استناد گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: برنامه‌ها صلاحیت احمدی وحیدی با تحصیلات و سوابق ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه عالی دفاع ملی، سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی و… مطابقت دارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در مورد وزیر پیشنهادی کشور گفت: در برنامه‌های ایشان تضمین حقوق و آزادی‌های اساسی ملت بر اساس قانون اساسی، استفاده از ظرفیت  وزارت کشور برای احیا کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، بهره گیری از ظرفیت بازارچه‌های مرزی در اقتصاد و امنیت پایدار، پیشرفت دانش بنیان و... دیده می‌شود. کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس احمد وحیدی را از نظر عدالت طلبی و فساد ستیزی، مرزبندی با دشمن و مردم باوری، سبک و شیوه مدیریت انقلابی تراز می‌داند و ایشان را مشروط به اجرای برنامه‌ها و تعهداتشان فردی کارآمد و توانمند ارزیابی کرده‌ایم.