۰ نفر

زمان برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌ جمهوری اعلام شد

۶ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۷
کد خبر: 548814
زمان برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌ جمهوری اعلام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم تحلیف رییس‌جمهور دولت سیزدهم ساعت ۱۷ روز ۱۴ مرداد در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،  ابراهیم رضایی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درباره برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم بحث و تبادل صورت گرفت و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شد.

وی بیان کرد: براساس مباحث مطروحه از مقامات و روسای جمهور کشورهای خارجی برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم دعوت به عمل آمده و بسیاری از آنان اعلام آمادگی کردند که در این مراسم حضور یابند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی از مقامات داخلی هم قرار است در مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم حضور یابند اما به دلیل شرایط کرونایی قطعاً محدودیت‌هایی در تعداد مهمانان مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم وجود خواهد داشت.

رضایی درباره زمان برگزاری مراسم تحلیف گفت: طبق مباحثی که در این جلسه مطرح شد، قرار است مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جهت آماده سازی مراسم تحلیف جلسه علنی ندارد.