۰ نفر

آملی لاریجانی؛

مجمع تشخیص مصلحت آماده مساعدت با دستگاه قضا است

۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷
کد خبر: 541361
مجمع تشخیص مصلحت آماده مساعدت با دستگاه قضا است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود و در مسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی و منطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی با دستگاه قضا خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با تبریک انتصاب «غلامحسین محسنی اژه‌ای» نوشت: رجا واثق دارم جنابعالی که بحمدالله دارای سوابق بسیار ارزنده در دستگاه قضایی هستید، با تجربه گرانبهای سال‌ها خدمت در مناصب قضایی و روحیه جهادی و تلاش‌های پیگیرانه در اصلاح امور و سلامت نفس و به پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی و همکاری صمیمانه قضات و کارکنان پرتلاش و زحمتکش دستگاه قضایی، در راه خدمت‌رسانی به آحاد مردم و انجام وظایف قانونی به ویژه گسترش عدالت در جامعه، بیش از پیش موفق باشید.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود و در مسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی و منطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی بادستگاه قضا خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «محسنی اژه‌ای» را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند. آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریت‌های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیت‌ها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.