۰ نفر

احمد حیدری تشریح کرد؛

برنامه ابراهیم رییسی برای پیگیری رتبه بندی معلمان

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
کد خبر: 534070
برنامه ابراهیم رییسی برای پیگیری رتبه بندی معلمان

رییس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رییسی، پیگیری اسناد تحول، به ویژه در بخش آموزش و پرورش و همچنین پیگیری طرح رتبه‌بندی معلمان و طرح‌های دیگر همچون طرح تحول سلامت را از اهم برنامه‌های آیت الله رییسی نامزد ریاست جمهوری در دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احمد حیدری رییس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رییسی، عرصه انتخابات 1400 را عرصه وحدت و یکدلی ملت ایران دانست و با قدردانی از فعالیت جهادی معلمان سراسر کشور در راستای تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور با انتخاب فردی اصلح، بر تقویت همدلی بیش از پیش عموم تأکید کرد و گفت: قطعاً این همراهی و یکدلی، افزایش امید ملت به آینده، دلگرمی مسؤولان و یأس و ناامیدی دشمنان ملت ایران را به دنبال دارد.

وی، جمهوری اسلامی را خواسته قلبی مردم ایران دانست و گفت: مردم‌سالاری دینی در کشور ما کاملاً مشهود و نمایان است. اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب مشارکت مردم و پاسخگویی به نیازهای مشروع آنها نگارش و تدوین شده است.

رییس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت الله رییسی، با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در قیاس با قبل از انقلاب، استحکام و تداوم نظام را به برکت رهبری داهیانه حضرت امام راحل (ره) خدمات شایسته مقام معظم رهبری و خون شهدا ذکر کرد و افزود: پیشرفت‌های مختلف کشور، نظیر فناوری نانو، علم پزشکی، فناوری هسته‌ای و همچنین توسعه صنعت هوا - فضا از مدیریت مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مشارکت و حضور حداکثری مردم برخاسته است.

وی تصریح کرد: در جایی که برخی امور به دست دولتمردان تهی از تعهد و اعتقاد به اصول بدیهی اقتصاد و مدیریت تولید و عرق ملی سپرده شده است، شاهد ضعف‌های جدی با بروز موانع بسیار و عدم پشتیبانی در مسیر تولید بوده‌ایم که صنعت خودروسازی را گواهی بر این ادعاست.

حیدری یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران، نیازمند مدیری ساده زیست و مبارز با فساد، اشرافی‌گری، بروکراسی و پوچ گرایی است؛ فردی که با همه مشکلات مردم آشنا بوده و ریشه‌های فساد را در تجربه 10 ساله خود به عنوان رییس سازمان بازرسی کل کشور به همراه دارد.

وی تصریح کرد: سید آیت الله رییسی، در زمان ریاست بر قوه قضاییه ضمن مبارزه با فساد و اشرافی گری به معنای واقعی و با شجاعت تمام و تدبیر لازم دستان دراز شده به بیت المال مردم را قطع و چرخ‌های زنگ زده تولید را به چرخش دوباره درآورد.

رییس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رییسی، پیگیری اسناد تحول، به ویژه در بخش آموزش و پرورش و همچنین پیگیری طرح رتبه بندی معلمان و طرح های دیگر همچون طرح تحول سلامت را از اهم برنامه‌های آیت الله رییسی نامزد ریاست جمهوری در دولت سیزدهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تصدی مدیریت دولت توسط وی، دیگر شاهد وقایع تلخی همچون تعطیلی مدارس به بهانه کرونا و عجز دولت در آموزش مجازی سرمایه های ملی کشور، نباشیم.

وی در تأکید سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضور بر پای صندوق‌های رای را مصداق آیه شریفه و تواصوا بالحقّ و تواصوا بالصبر دانست و ابراز امیدواری کرد که مردم شریف ایران اسلامی همچون زمان جنگ در یک اقدام جهادی نسبت به آبادانی کشور در سایه مدیریت دلسوزانه سلاله پاک پیامبر اکرم(ص) گام بردارند.