۰ نفر

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

فراهم بودن همه تمهیدات برگزاری باشکوه انتخابات

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۱۰
کد خبر: 529252
فراهم بودن همه تمهیدات برگزاری باشکوه انتخابات

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که هجدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: در جلسه امروز آخرین تمهیدات اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری بحث و گفتگو شد و طبق گزارش ارائه شده بستر‌ها و شرایط برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر قانونی کاملا آماده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
موسوی با تشریح این امر که رویکرد وزارت کشور بر دو مدار قانونمداری و بی طرفی است؛ گفت: قانون چراغ راهنمای عمل وزارت کشور است و طبق تاکیدات وزیر کشور، همه مجریان درگیر در انتخابات بر محور قانون عمل خواهند کرد.
موسوی همچنین گفت: خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده در محل ثبت نام وزارت کشور و البته همراهی داوطلبین ریاست جمهوری، روند ثبت نام‌ها به نحو مناسبی صورت گرفت و مدارک همه داوطلبان طبق موعد قانونی به شورای نگهبان جهت بررسی تایید صلاحیت ارسال شد.
موسوی تشریح کرد: به مراتب اعلام شورای نگهبان، اسامی نامزد‌های تایید شده به اطلاع عموم مردم ایران رسانده می‌شود و فرایند تبلیغات در بازه زمانی مشخص آغاز می‌شود.
موسوی در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
قابل ذکر است در جلسه امروز خوش اقبال رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به عنوان مهمان جلسه حضور داشت و به ارائه گزارش در خصوص وضعیت استان کرمانشاه در حوزه انتخابات پرداخت.