۰ نفر

زریبافان: از احمدی نژاد اعلام برائت می‌ کنم

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸
کد خبر: 527999
زریبافان: از احمدی نژاد اعلام برائت می‌ کنم

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد گفت: از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت میجویم چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد گفت: از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت میجویم چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.

مسعود زریبافان ظهر شنبه پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری‌ انتخابات ریاست جمهوری در جمعه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: معتقدم اداره کشور قبل از برنامه نیاز به منش و روش دارد چراکه برنامه در این زمانه خیلی زیاد است.

وی با تاکید بر اینکه رییس جمهور مجری قوانینی است که در چارچوب سره و قانونی اساسی و سیاست ها طراحی می‌شود، گفت: کار رییس جمهور خوب اجرا کردن است نه برنامه ریزی. رییس جمهور باید تلاش کند و وقت بگذارد و همکارانی خوب و پرتلاش و با انرژی و جوان انتخاب کند. رییس جمهور خوب کسی است که کم حرف بزند و بیشتر عمل کند و حرف خود را در عمل به مردم ثابت کند و صداقت گفتار داشته باشد. او باید وقت بگذارد و شب و روز نشناسد و اخلاق مدار باشد. مجری خوب کسی است که از مدیرانی استفاده کند که ذی نفع نباشند.

این کاندیدای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «مجری خوب کسب است که در گفتارش فریب برزو نکند و وجود نداشته باشد»، اظهار کرد: خدمت صادقانه و بی منابع مردم داشته باشد. بنظر من ایران کشوری کاملاً ثروتمند است و با این ثروت خدادادی همه مشکلات کشور قابل حل است. مسئول خوب کسی است که این سرمایه را بشناسد و اگر مشکلی وجود دارد به دلیل بی عدالتی در استفاده از منابع سرشار الهی است.

زریبافان در پاسخ به این پرسش که آیا با حمایت از احمدی نژاد پایه عرصه انتخابات گذاشته است؟ گفت: من با حمایت هیچکس وارد انتخابات نشدم و دوستی من با افراد به دلبستگی آنها به مردم، نظام و ولایت است. به هیچ فردی وابستگی ندارم. من از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت میجویم چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد اظهار کرد: مرجع تشخیص صلاحیت شورای نگهبان است و هر تصمیمی که این شورا میگیرد باید مورد احترام واقع شود؛ کسی باید پایه عرصه انتخابات بگذارد که قانون مدار باشد.

انتخابات