۰ نفر

رستم قاسمی: بحث ائتلاف با سعید محمد و محسن رضایی مطرح نیست

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 527472
رستم قاسمی: بحث ائتلاف با سعید محمد و محسن رضایی مطرح نیست

رستم قاسمی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری احتمالات درباره کاندیداتوری رییسی را تایید نکرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، رستم قاسمی وزیر پیشین نفت که امروز برای کاندیداتوری به وزارت کشور رفته بود، بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران حضور یافت.

او درباره احتمال ائتلاف با دیگر کاندیداهای نظامی بعد از جلسه سه نفره ای که برگزار کردند، گفت: ما جلسه‌ای با برادران خودم آقای سردار محمد و سردار محسن رضایی داشتیم اما در مورد ائتلاف در آن جلسه بحثی به میان نیامد.

این کاندیدای ریاست جمهوری درباره احتمال انصرافش به نفع رییسی نیز گفت: آقای رییسی از بزرگان نظام هستند و تا امروز هنوز اعلام کاندیداتوری نکردند و باید پاسخ به این سوال را به روزهای آینده سپرد.

او در پاسخ به این سوال که متکی سخنگوی شورای وحدت شب گذشته اعلام کرد که کاندیداتوری رییسی قطعی شده است آیا این خبر را تایید می‌کنید یا خیر ادامه داد: بنده تا دیروز بعد از ظهر اطلاعاتی که داشتم این بود که یکی از مقامات دفتر رییس قوه قضاییه یعنی آقای رییسی این خبر را تکذیب کردند. در واقع گفته بودند اطلاعاتی که در رسانه ها در مورد رییسی گفته می شود صحیح نیست.

قاسمی در پاسخ به این سوال که یعنی گفته آقای متکی در این باره را تایید نمی کنید؟ اشاره کرد: شاید ایشان اطلاعات جدیدی دارند.