۰ نفر

خط و نشان کاندیدای جدید انتخابات برای اصولگرایان و اصلاح طلبان

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۰۷
کد خبر: 523819
خط و نشان کاندیدای جدید انتخابات برای اصولگرایان و اصلاح طلبان

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، قدرتعلی حشمتیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از ۲ ماه پیش جلسات جبهه مستقلین و اعتدالگرایان درباره ورود و اعلام نامزد به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره برگزار شد که از میان ۱۴ داوطلب، ۳ نفر انتخاب شدند و در نهایت من به عنوان نامزد نهایی معرفی شدم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با نخستین میاندوره‌ای مجلس یازدهم،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

وی در این نشست خبری گفت: تصمیم گرفتم بیایم تا فساد را ریشه کن کنم و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی عینیت یابد و ایران را سربلند و ایرانی را در سراسر گیتی سربلندتر کنم.

حشمتیان اضافه کرد: حدود ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی می‌گذرد و کمتر از هزار نفر خود را قیم مردم می‌دانند و به عنوان اصولگرایی و اصلاح طلبی به صورت دوره‌ای دمکراسی را حاکم و اجازه ورود افراد غیر از خود را به حیطه قدرت نمی‌دهند.

 این فعال سیاسی  ادامه داد: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب جریان سوم که مستقلین هستند را به حساب نمی آورند و حکومت را از  آن خود کردند. 

حشمتیان گفت: اصولگرایی و اصلاح‌طلبی باید بعد از ۴۳ سال جای خود را به مسقلان بدهند.