۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

گفت‌وگوی اقتصادی با مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۳۴
کد خبر: 521263
گفت‌وگوی اقتصادی با مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰

در اولین قسمت از سلسه‌ برنامه گفت‌وگوی اقتصادی با نامزدهای انتخابات 1400، مسعود پزشکیان سیاستمدار و نماینده مجلس روز یکشنبه 29 فروردین ماه، مهمان اقتصادآنلاین است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در حالی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم که اقتصاد ایران شرایط خطیری را پشت سر می‌گذارد. آمارهای رسمی حاکی از این است که متغیرهای اقتصاد کلان کشور همچون رشد اقتصادی، تورم، نرخ بیکاری، کسری بودجه، سرمایه‌گذاری و ... شرایط نامطلوبی را طی یک دهه گذشته تجربه کرده‌است. از همین رو پایگاه خبری اقتصادآنلاین در نظر دارد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و با هدف نقد و بررسی برنامه‌های اقتصادی نامزدهای انتخاباتی، سلسله گفت‌وگوهایی اقتصادی را با این نامزدها برگزار کند.

مهمان اولین قسمت از این برنامه در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه، مسعود پزشکیان، سیاستمدار اصلاح‌طلب و نماینده مجلس است. وی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز نایب رییس اول و همچنین وزیر بهداشت در دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی بوده است.

بخش اول برنامه با محوریت نقد و بررسی برنامه‌های اقتصادی این نامزد انتخاباتی از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۴۵ از صفحه اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اقتصاد آنلاین پخش خواهد شد.
بخش دوم برنامه با محوریت پرسش و پاسخ مخاطبین از ساعت ۲۳ در کلاب اقتصاد آنلاین در کلاب هاوس برگزار می‌شود: