۰ نفر

۳سفارش جنتی به مردم + عکس

۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۸
کد خبر: 537250
۳سفارش جنتی به مردم + عکس

دبیر شورای نگهبان همه را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله احمد جنتی پس از انداختن رای به صندوق گفت: سه سفارش دارم، اول مشارکت، دوم مشارکت، سوم مشارکت.

وی افزود: امیدوارم مردم مثل همیشه پرشور در صحنه حضور داشته باشند و به دلیل حضور مردم، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

جنتی گفت: مردم ما متدین و انقلابی هستند و تاکنون در تمام صحنه ها حضور داشته اند و تا این مردم در صحنه هستند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. تا وقتی مردم در صحنه هستند، هیچ ضرری به این کشور وارد نخواهد شد؛ اجر این حضور را خداوند متعال خواهد داد.

جنتی ادامه داد: شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی، اخلاقی است. ان‌شاءالله جزو عبادات مردم حساب شود و برای شما ثواب داشته باشد و مشارکت از همه وجه دارای اهمیت بسیاری است. امیدوارم که همه مردم حضور در صحنه داشته باشند.

وی افزود: این نظام، نظام اسلامی و مردمی است و انقلاب با پایه اجتماع و مردم شروع شد و ادامه پیدا کرد و پیروز هم شد و تا آخر هم ادامه پیدا خواهد کرد به همین دلیل حضور مردم موثر است. دشمن هم هیچ غلطی نتوانست بکند و نخواهد کرد. تا مردم در صحنه هستند نه آمریکا نه انگلیس و نه اروپا و نه هیچکس دیگر نمی تواند برای مردم ما نقشه بریزد و توطئه کند، خداوند به این مردم خیر دهد واقعاً قدردانی و تشکر از این مردم وظیفه من و امثال من است.

جنتی گفت: بنده به سهم خودم هم تشکر و هم دعا می کنم. خدایا این مردم در راه دین، اسلام و تبعیت از امام بزرگوارمان به عنوان نماینده این نظام حضور داشتند و در صحنه حضور پیدا کردند و هر کجا دعوتشان می‌کردند و فراخوانده شدند شرکت کردند. مردم ما مردمی قدردان و  متدین و انقلابی هستند که خداوند به مردم خیر دهد.

وی گفت: تا این مردم در صحنه هستند هیچ دشمنی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند یک عده بیرون نشستند و نقشه‌هایی می کشند که چنین و چنان کنیم و به خیال خود می‌خواهند توطئه‌های خود را اجرا کنند اما مردم ما  روشن‌بین، مسلمان ولایی هستند و تا زمانی که مردم این ولایت فقیه و نظام و اسلام را قبول دارند هیچ ضرری به این مملکت نخواهد خورد و ان شاءالله خداوند به مردم خیر دهد مردم خیلی کارها کردند.  جز اینکه خدا اجر مردم را دهد هیچ کس دیگر نمی تواند جبران کند.

جنتی در پایان گفت: مردم جوانان خود را دادند و در جنگ محرومیت ها بودند و در همه صحنه‌ها حضور پیدا کردند، ان شاءالله از اجر دنیا و آخرت برخوردار باشند.

احمد جنتی

خبر در حال تکمیل است ...