۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اخبار انتخابات۱۴۰۰ ریاست جمهوری (پوشش لحظه به لحظه)

۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۶:۰۹
کد خبر: 537219
اخبار انتخابات۱۴۰۰ ریاست جمهوری (پوشش لحظه به لحظه)

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز ساعت ۷ آغاز شد. در این انتخابات، هشتمین رییس‌جمهور ایران انتخاب خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، به گفته ستاد انتخابات وزارت کشور روند رای گیری تا ساعت ۱۲ شب ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است رای گیری تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد. 

در نهایت طبق اعلام وزارت کشور در ساعت ۲ روز بیست و نه خردادماه با بسته شدن درب شعب رای گیری، پایان اخذ رای در سراسر کشور اعلام شد.

در این دور از انتخابات، به صورت همزمان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز برگزار شد. در انتخابات ۱۴۰۰، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در کشور بودند.

بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت کشور نتایج شماره آرا به شرح زیر می باشد؛

سیدابراهیم رییسی   ۱۷ میلیون ۸۰۰هزار رای
محسن رضایی میرقائد   ۳ میلیون ۳۰۰ هزار رای
عبدالناصر همتی ۲ میلیون ۴۰۰ هزار رای
سیدامیرحسین قاضی­ زاده هاشمی ۱ میلیون رای

 

ابراهیم رییسی پیشتاز است

نتایج انتخابات ۲۸ خرداد در حوزه انتخابیه رامسر اعلام شد و حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی بیشترین آرای انتخابات ریاست جمهوری را کسب کرد.

در حوزه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رامسر سید ابراهیم رییسی ۱۶ هزار و ۱۰۵ رأی، عبدالناصر همتی سه هزار و ۸۱۷ رأی، محسن رضایی میرقائد دو هزار و ۷۲۴ رأی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی هزار و ۸۰۴ رأی را کسب کردند.

همچنین نتیجه اخذ رأی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در رامسر نشان می‌دهد که سید صادق پیشنمازی با ۱۲ هزار و ۱۶۷ رأی و محمد حسن گلی شیردار شش هزار و ۳۰۸ رأی کسب کردند.

محمد آزاد فرماندار رامسر درباره نتیجه انتخابات شورای شهر رامسر گفت: علی اکبر موحدی دو هزار و ۶۰۲ رأی، محسن کیهانی ثانی دو هزار و ۹۸ رأی، هادی حلاجیان دو هزار و ۹۳ رأی، حسن فیلی دو هزار و ۱۰ رأی و فرهاد قربانی هزار و ۷۹۱ رأی کسب کردند و مهدی صاحلی نژاد و یاسر فرج مشایی و مهدی معافی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

 شمارش آرا ادامه دارد

طبق شنیده‌هاشمارش آرا ادامه دارد و  به ترتیب آرای انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان، میان دوره ای مجلس و شوراها شمارش می‌شود.

رضایی به رییسی تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رییسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

ستاد انتخابات کشور: پایان اخذ رای در همه شعب سراسر کشور

۲:۳۵

در اطلاعیه شماره ۳۱ ستاد انتخابات کشور، ضمن تقدیر از مسئولیت شناسی ملت شریف ایران و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات، پایان اخذ رای در همه شعب سراسر کشور اعلام شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

ممکن است اعلام نتایج انتخابات با تاخیر انجام شود

۲:۲۸

سیداسماعیل موسوی درباره زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات تا ساعت ۲ تا طول کشیده و ممکن است یکی دو ساعت دیگر هم ادامه داشته باشد ، بنابراین ممکن است اعلام نتایج هم با تاخیر انجام شود. به محض تجمیع آرا، نتایج اعلام می شود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

اعتراض نماینده همتی به وزارت کشور درباره نامه منسوب به ستاد رییسی

۲:۲۶

جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که لحظاتی پیش آقای همتی وزارت کشور را ترک کرده اند حضور وی را برای عرض خسته نباشید به وزیر اعلام کرد، درباره نامه منتشر شده منسوب به رییس ستاد رییسی اظهار داشت: نامه نامناسبی است و اکنون خدمت وزیر کشور بودیم و ایشان فرمودند که سعی می‌کنیم با رعایت مقررات این انتخابات را پیش ببریم و  نه هنوز شمارش آرا  و نه تجمیع آنها صورت گرفته‌ است که یک کاندیدایی ادعایی کند. این حرف‌ها و رفتارها ناپخته  و نادرست است.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت/ بعد از ساعت ۲ هم از رأی‌دهندگان داخل شعب رأی‌گیری انجام می‌شود

۲:۰۹

سید اسماعیل موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از خبرنگاران بابت پوشش لحظه به لحظه خبرهای انتخابات: گفت: ساعت ۲ بامداد انتخابات رسما پایان یافته است اما  اگر عده ای از مراجعه کنندگان موفق به ثبت نام نشده اند با بسته شدن در، به داخل دعوت می شوند تا رای های خود را به صندوق بیندازند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

نامه مدیر کل انتخابات شورای نگهبان به دبیر ستاد انتخابات کشور درباره نحوه شمارش اسامی نامزدها

۱:۴۲

مدیر کل امور انتخابات شورای نگهبان طی نامه‌ای به مدیر کل و دبیر ستاد انتخابات کشور نکاتی درباره نحوه شمارش اسامی نامزدها را یادآور شد.

متن نامه علیرضا نیلچی  مدیر کل امور انتخابات شورای نگهبان به موسوی مدیر کل و دبیر ستاد انتخابات کشور بشرح زیر است:

"جناب اقای موسوی

مدیر کل و دبیر محترم ستاد انتخابات کشور

سلام علیکم

با احترام موارد زیر در خصوص آرا صحیح جهت ابلاغ و اقدام لازم حضورتان ارسال می گردد.

۱)برگ رای حاوی "محسن" ، "رضایی" ، " رزایی"، "میرقائد" ، "میرقاعد" به نام آقای محسن رضایی میرقائد خوانده می شود.

۲) برگ رای حاوی" سیدابراهیم"، " ابراهیم"، "ابراحیم"، "سادات" ، " رئیس السادات"، " رییس سادات"، " رئیسی"، "رییسی " به نام اقای سیدابراهیم رئیس الساداتی خوانده می شود.

۳) برگ رای حاوی"امیرحسین" ،"سیدامیرحسین" ، "قاضی زاده" ، " قازی زاده"، " هاشمی" ، " حاشمی" ، " قاضی زاده هاشمی" به نام اقای سیدامیرحسین قاصی زاده هاشمی خوانده می شود.

۴)برگ رای اسامی "ناصر" ، "ناسر"، " عبدالناصر"، "عبدالناسر"، "همتی"، "حمتی" به نام اقای عبدالناصر همتی خوانده می شود.

علیرضا نیلچی

مدیر کل امور انتخابات

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

همتی وارد وزارت کشور شد

۱:۳۰

3

عبدالناصر همتی برای بررسی وضعیت انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

اطلاعیه ستاد رییسی درباره اعلام نتایج انتخابات

۱:۳۰

در نامه علی نیکزاد خطاب به مسئولین ستادهای مردمی و مرکزی سیدابراهیم رییسی در استان ها آمده است: «احتراماً بدینوسیله از تمامی ستادهای مردمی و مرکزی استان ها درخواست می شود هرچند روند انتخابات و آرا در نظارت مردمی بر صندوق‌ها نشان از پیروزی قریب الوقوع دولت مردمی قوی ایران ۱۴۰۰ با اختلاف چشمگیر و غافلگیرکننده دارد، لکن از هر گونه اعلام رسمی و غیررسمی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قبل از اعلام رسمی از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور یا رسانه ملی خودداری کنید.

 لازم به ذکر است در صورت مشاهده تخلف با اعلام کنندگان و برهم‌زنندگان نظم ستادهای مردمی و مرکزی برخورد قانونی خواهد شد. همچنین از زحمات کلیه عزیزان در ستادهای مرکزی و مردمی استان‌ها کمال تشکر را دارم.»

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

اعلام نتایج رای‌گیری در فرانسه به ستاد انتخابات کشور

۱:۱۸

سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه اعلام کرد: طبق دستورالعمل وزارت کشور، نتایج آرا به ستاد انتخابات کشور ارسال شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

واکنش ستادانتخابات به ادعای خرید و فروش آراء

۱:۰۰

حسن‌بیگی در پاسخ به پرسشی درباره خریدوفروش آرا در تهران تصریح کرد: ما گزارش‌هایی هم داریم - که البته نیاز به بررسی دارد تا صحت آن معلوم شود -  که در برخی از روستاهای اطراف تهران خریدوفروش آرا صرفا برای انتخابات شورای شهر و روستا انجام می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: من ابلاغ کردم تا مستندسازی لازم انجام شود و در زمان رسیدگی به تخلفات توسط هیات اجرایی و نظارت این گزارش‌ها بررسی شوند تا اگر تخلفی وجود دارد و محرز شده است، با آن برخورد لازم صورت گیرد. پس این افراد بدانند که هرچه پول هزینه کرده‌اند بی‌فایده خواهد بود چرا که انتخابات در آن حوزه‌ها باطل می‌شود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

درب شعب دارای مراجعه کننده بسته نمی شود

۰۰:۳۹

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: شعبی که با ازدحام مراجعه کننده مواجه هستند تا ساعت ۲ بامداد رای مردم را خواهند گرفت و در این شعب ساعت ۲۴ بسته نخواهد شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

اطلاعیه ستاد محسن رضایی خطاب به هواداران

۰۰:۳۸

ستاد مرکزی انتخابات محسن رضایی با انتشار اطلاعیه‌ای، از ستادهای مردمی در استانها و شهرستان‌ها خواست از اعلام‌ پیروزی یا اعلام راهیابی به دور دوم یا برگزاری هرگونه جشن یا تجمع تا زمان اعلام رسمی نتایج شمارش آراء، خودداری کنند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

تکذیب خبر شهادت مامور محافظ صندوق اخذ رای در سراوان

۰۰:۱۶

صیدال فعال رییس فوریت‌های امنیتی اطلاعات و اخبار وزارت کشور، در پی انتشار خبری مبنی شهادت یک نیرو در حفاظت از صندوق‌های رأی در شهر مرزی سراوان گفت: بنده قویاً این خبر را تکذیب می‌کنم و شهادت مأمور محافظ صندوق اخذ رأی در یکی از شعب اخذ رأی سراوان صحت ندارد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد

۲۳:۵۹

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: زمان اخذ رای در سراسر کشور به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت ۲ بامداد تمدید گردید.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

توضیحات شورای نگهبان درباره شکایات احتمالی از نحوه برگزاری انتخابات

۲۳:۵۸

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی اطلاعیه شماره۱۳، توضیحاتی درباره شکایات احتمالی از نحوه برگزاری انتخابات ارایه کرد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

تا زمانی که مراجعه کننده باشد مسئولین شعب مکلف به اخذ رای هستند

۲۳:۵۸

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تا زمانی که مراجعه کننده باشد مسئولین شعب مکلف به اخذ رای هستند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

درخواست محسن رضایی از وزارت کشور

۲۳:۴۸

محسن رضایی هم خواستار تمدید زمان انتخابات تا ساعت ٢ بامداد روز شنبه شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

درخواست نماینده رییسی برای تمدید زمان انتخابات

۲۳:۴۸

محسن منصوری نماینده سیدابراهیم رییسی در وزارت کشور رسما درخواست کرد که انتخابات تا ساعت ۲ بامداد تمدید شود.

photo_2021-06-19_00-01-53

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

قالیباف: کمبود تعرفه در کشور نداریم

۲۳:۴۶

 رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود تعرفه در کشور نداریم، اما توزیع تعرفه اشکالاتی دارد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

درخواست ستاد همتی برای تمدید زمان اخذ رای

۲۳:۴۱

ستاد عبدالناصر همتی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از وزیر کشور درخواست کرد ساعت رای تا ۲بامداد تمدید شود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

جنتی: شما را به بی‌طرفی و اخلاق سفارش می‌ کنم

۲۳:۳۷

دبیر شورای نگهبان خطاب به ناظران انتخابات نوشت: سفارش می‌کنم شما را به رعایت بی طرفی و اخلاق، در این ساعات پایانی کارتان را با اتقان کامل انجام دهید.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

وزیر کشور رای داد

۲۳:۲۳

عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

قاضی‌زاده هاشمی: وزیر کشور زمان اخذ رأی را تا ۲بامداد تمدید کند

۲۳:۳۰

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ازدحام گسترده در شعب اخذ رای گفت: از وزیر کشور تقاضای تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت۲ بامداد را دارم.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

پست جدید اینستاگرام سایت رهبر معظم انقلاب

۲۳:۲۸

رهبر معظم انقلاب فرمودند: هر کاری که ملت ایران از امروز تا شب انجام بدهند، این سازنده‌ی آینده‌ی آنهاست.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

وزیر کشور رای خود را به صندوق انداخت

۲۳:۲۶

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت. 

مهرداد بذرپاش رای خود در صندوق انداخت

۲۳:۱۵

رییس کل دیوان محاسبات کشور آراء خود را در انتخابات‌های ریاست جمهوری، میان‌دوره ای مجلس خبرگان رهبری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران را به صندوق‌های اخذ رای انداخت.

بازدید سخنگوی قوه قضاییه از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

۲۲:۴۷

 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بازدید کرد.

در صورت حضور مردم در شعبه‌ ها، رای‌ گیری تا ساعت۲ تمدید می‌ شود

۲۲:۴۱

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: اگر در شهرستان یا حوزه‌ای مردم برای رای دادن حضور داشته باشند، رای‌گیری حتما تا ساعت۲ بامداد تمدید می‌شود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

قالیباف به وزارت کشور رفت

۲۲:۲۴

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور، از ستاد انتخابات بازدید کرد.

5575235

کروبی رای داد

۲۲:۰۰

دبیرکل حزب کارگزاران از رای مهدی کروبی به عبدالناصر همتی خبر داد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

ساعت اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد

۲۱:۵۲

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی نوشت: طبق هماهنگی انجام شده با وزارت کشور ساعت اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

کمبود تعرفه در شعب اخذ رای وجود ندارد

۲۱:۴۰

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: هیچ گونه کمبود تعرفه در شعبه های اخذ رای وجود ندارد.

چهارمین گزارش نظارتی شورای نگهبان

۲۱:۴۰

شورای نگهبان اعلام کرد: از زمان آغاز رسمی فرآیند رای‌گیری تا ساعت ۱۹:۰۰ روز جمعه ۲۸ خرداد، ۵۷۵۲ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی در سامانه مردم ناظر ثبت شده است که از این میان تعداد ۷۷۸ شکایت بین ساعات ۱۶ تا ۱۹ توسط مردم به ثبت رسیده است.

اخذ رای تا ساعت ۲۲ تمدید شد

۲۱:۱۵

براساس اطلاعیه شماره ۲۸ستاد انتخابات وزارت کشور روند رای‌گیری در شعب اخذ رای کل کشور تا ساعت ۲۲ امشب(۲۸خردادماه) تمدید شد.

ساعت کار متروی تهران تا ۱۲شب افزایش یافت

۲۱:۱۵

ساعت کار متروی تهران و حومه تا آخرین زمان رای‌گیری یعنی ۱۲شب تمدید شد و علاوه بر این ۱۲ایستگاه مترو هم دارای شعب اخذ هستند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

تکذیب آمار برخی رسانه‌ها از میزان مشارکت

۲۰:۴۵

دبیر ستاد انتخابات کشور، گمانه زنی های رسانه ای در باره میزان مشارکت را فاقد هرگونه استناد و اعتبار بر شمرد و از مردم و اصحاب رسانه درخواست کرد، صرفاً به اطلاعیه های رسمی ستاد انتخابات کشور توجه کنند.

حاجی‌ میرزایی: دانش‌ آموزان رأی اولی با انتخابات به خوبی آشنا هستند

۲۰:۴۶

وزیر آموزش و پرورش با حضور در شعبه أخذ رای سیار مستقر در وزارت کشور، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

بازدید سه عضو شورای نگهبان از ستاد انتخابات وزارت کشور 

۱۹:۵۸

آیت‌الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، فضل الله موسوی و هادی طحان نظیف از اعضای حقوقدان شورای نگهبان از ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور بازدید و با رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار کردند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

انتخابات

انتخابات تا ۱۲ شب ادامه دارد

۱۹:۴۷

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشارکت خوب است و انشاءالله بهتر می‌شود و انتخابات هم تا ۱۲ شب هم ادامه دارد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

سید یاسر موسوی خمینی رای خود را به صندوق انداخت

۱۹:۲۰

سید یاسر موسوی خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت

168895387

زمان اخذ رای در سراسر کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد

۱۹:۱۰

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد:زمان اخذ رای در سراسر کشور به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت ۲۱ تمدید گردید.

اطلاعیه ستاد انتخابات خارج از کشور در مورد تمدید زمان رای گیری

۱۹:۰۰

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان مقیم خارج از کشور می رساند، به کلیه سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور این اختیار داده شده است تا در صورتی که افرادی هنوز رای نداده اند و در شعب اخذ رای باقی مانده باشند، زمان رای گیری را تا اخذ رای از کلیه این عزیزان تمدید کنند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

وزیر راه و شهرسازی در دمشق رأی خود را به صندوق انداخت

۱۹:۰۴

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که برای سفر کاری به سوریه رفته است، با حضور در محل سفارت ایران در دمشق، در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

بازتاب انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ در رسانه‌ های خارجی

۱۸:۵۳

رسانه‌های خارجی سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را مورد توجه قرار دادند که در ساعات اولیه با حضور مقام معظم رهبری و مقامات رسمی کشوری از جمله روسای سه قوه و وزیر امور خارجه کشورمان پای صندوق‌های رای همراه بود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

مشارکت در انتخابات از مرز ۱۴ میلیون نفر عبور کرد

۱۸:۱۴

تا ساعت ۱۶:۴۵ امروز (۲۸خردادماه ۱۴۰۰) بیش از ۱۴ میلیون نفر (۲۳ درصد) در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته‌اند. گفتنی است تا ساعت ۱۳ حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی مصرف شده بود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

سفیر ایران در سازمان ملل رای خود را به صندوق انداخت

۱۸:۰۶

سفیر و نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: رای خود را برای انتخاب یک رییس جمهور قوی، کارآمد و مردمی به صندوق انداختم.

مونسان رای خود را به صندوق انداخت

۱۸:۰۵

علی‌اصغر مونسان به همراه همسرش با حضور در ورزشگاه شهید عقیلی چیذر (یکی از شعب اخذ رای در تهران) رای خود را به صندوق انداخت.

نامه جنتی به وزیر کشور

۱۷:۴۸

دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای به رحمانی‌فضلی وزیر کشور خواستار رفع مشکل اخلال در فرآیند اخذ رای شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

ثبت بیش از ۴هزار گزارش تخلف انتخاباتی در سامانه مردم ناظر

۱۷:۴۷

از زمان آغاز رسمی فرآیند رأی گیری تا ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه ۲۸ خرداد، ۴۱۳۳ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی در سامانه مردم ناظر ثبت شده است که توسط کارشناسان ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پیگیری و دنبال شده است.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

زمان اخذ رای در سراسر کشور تا ساعت ۱۹ تمدید شد

۱۷:۲۹

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۶خود اعلام کرد: با موافقت وزیر کشور، زمان اخذ رای در سراسر کشور به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت ۱۹ تمدید گردید.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

میزان مشارکت مردم در انتخابات ۲۹ و ۳۰خرداد اعلام می‌ شود

۱۷:۲۶

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تا فردا ظهر اعلام خواهد شد، اما در مورد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به دلیل تعداد نامزد‌ها تا یکشنبه اعلام خواهد شد. در دوم اسفند سال ۹۸ در ابتدای صبح چهار شعبه داشتیم که در آغاز فعال نشد، اما بعد از ساعاتی دو شعبه فعال شدند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

بی سوادها چگونه رای دهند؟

۱۷:۱۶

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه۲۵ خود اعلام کرد که به اطلاع آن دسته از رای دهندگانی که از سواد محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند، می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه نمایند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

محمود صادقی: پروژه تحریم انتخابات شکست خورده است

۱۷:۰۵

نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: طبق گزارشی که از بعضی از استان‌ها دارم، برخلاف آنچه تصور می‌شد، مشارکت پایین نیست و پروژه تحریم انتخابات شکست خورده است.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

۱۶:۵۵

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در انتخابات سال جاری حدود ۵۹ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۳۰۷ واجد شرایط رای دادن داریم، عنوان کرد: در صورتی که شعب به بازبینی و بازشماری آرا نیازی نداشته نباشند، نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری تا پیش از ظهر روز شنبه اعلام می‌شود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

هیچ شخص یا مجموعه‌ای حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را ندارد

۱۶:۴۰

به اطلاع می رساند از آنجا که نظارت بر انتخابات صرفاً بر عهده شورای نگهبان می‌باشد، لذا هیچ شخص یا مجموعه‌ای تحت عنوان نظارت و یا هر عنوان دیگر حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را نخواهد داشت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

پایان رأی‌ گیری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در چین

۱۶:۲۱

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن ضمن اعلام پایان رأی گیری در این نمایندگی در پیامی از حضور و مشارکت پرشور ایرانیان مقیم این کشور تشکر کرد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

هیچ اخلالی در فرآیند رای گیری نداریم

۱۵:۵۶

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه هیچ یک از عوامل شعب حق دخالت در امور فرایند رای‌گیری و سوال در خصوص اینکه فرد در کدام انتخابات شرکت می‌کند را ندارند، تاکید کرد: اگر انتخابات در تهران است، ۴ تعرفه و اگر در شهرها و استان‌های دیگر است دو تعرفه در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

عرف افزود: در برخی گزارش آمده که برخی تعرفه‌ها فاقد مُهر است که باید حتما دقت شود تا تعرفه‌ای بدون مهر نباشد و رای مردم باطل نشود.

رییس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: مشکلات به وجود آمده در ابتدای فرایند رای‌گیری به سرعت برطرف شد و در حال حاضر هیچگونه اخلالی وجود ندارد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

نخستین گزارش نظارتی شورای نگهبان منتشر شد

۱۵:۴۵

به منظور ارتقای سلامت انتخابات و افزایش مشارکت مردمی در نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان سامانه گزارش‌های مردمی تخلفات انتخاباتی به نام «مردم ناظر» را راه اندازی کرده است که اولین گزارش از جزئیات گزارش‌های دریافتی از طریق سامانه «مردم ناظر» منتشر شد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

هیچ مشکل امنیتی در انتخابات گزارش نشده است

۱۵:۳۶

فرمانده ناجا گفت: با هماهنگی خوبی که بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی با عنوان قرارگاه امام علی(ع) برقرار است، اقدامات امنیتی خوبی صورت گرفته؛ بحمدالله انتخابات امروز با امنیت و آرامش برگزار شده و هیچ مشکل امنیتی را شاهد نبودیم.

مشارکت گسترده ایرانیان خارج از کشور در انتخابات

۱۵:۲۹

همزمان با برگزاری انتخابات در سراسر کشور، نمایندگیهای ایران در جهان آرای شهروندان ایرانی مقیم کشورهای مختلف را اخذ می کنند. در حال حاضر بیش از ۲۳۰ شعبه در کشورهای هدف و کشورهایی که ایرانیان درآنجا حضور دارند، استقرار یافته است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح به وقت محلی و با حضور ایرانیان مقیم در بلغارستان در سفارت ایران در صوفیا در حال برگزاری است. 

NscifChlVT90

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

۱۵:۱۰

1

نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت نظارت بر انتخابات قرار گرفتند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

اطلاعیه شماره ٢۴ ستاد انتخابات کشور

۱۵:۰۷

طبق اعلام وزارت کشور در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی کسانی حق رای دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رای داده اند و یا در هیچ یک از حوزه های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده باشند

2

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۱۳۳ کشور جهان

۱۴:۵۰

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در ۱۳۳ کشور، ۲۳۴ صندوق برای جمع‌آوری آرای ایرانیان تعبیه شده است.به جهت تنوع سکونت ایرانیان خارج در کشور مذایقی برایشان محتمل هست؛ هم از جهت کرونایی و هم از جهت ترددی ، هرچه در توان وزارت خارجه بوده برای آماده سازی مشارکت آنها انجام دادیم. در برخی از کشورهای خارجی رکورد دار حضور صندوق هستیم.

علی مطهری در انتخابات شرکت کرد

۱۴:۳۱

علی مطهری با حضور در حسینیه ارشاد،‌ در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کرد.

UL3QrvoEmJU1

مشکلی در میزان تعرفه وجود ندارد

۱۴:۱۴

سیامک ره پیک با حضور در هیات نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: تعداد تعرفه ها و مقداری که چاپ شده و در استان ها توزیع شده بیش از صددرصد است و این بدین معناست که بر فرض مثال اگر صددرصد واجدین شرایط هم شرکت کنند، بیش از آن هم تعرفه وجود دارد، بنابراین در زمینه میزان تعرفه مشکلی وجود ندارد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

آغاز رای‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در پاریس

۱۴:۱۰

سفارت کشورمان در پاریس اعلام کرد: طبق ضوابط اعلامی وزرات کشور از ساعت ۸ صبح به وقت محلی، حوزه انتخاباتی ‎پاریس، اخذ رای از هموطنان علاقمند ‎ایرانی مقیم را آغاز کرد.

61955770

سید حسن خمینی رای داد

۱۴:۱۰

 سید حسن خمینی ظهر امروز با حضور در حسینیه جماران آرای خود را به صندوق مستقر در این حوزه انداخت.

61955629

صالحی رای خود را به صندوق انداخت

۱۴:۰۸

علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی صبح روز جمعه با حضور در دبیرستان پسرانه مولوی واقع در خیابان شهید قندی همراه با احاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و خبرگان رهبری شرکت کرد.

ولایتی در انتخابات شرکت کرد

۱۴:۰۷

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل آراء خود را به صندوق انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

حضور سیدعلی خمینی در شعبه رای‌گیری سرکنسولگری ایران در نجف

۱۴:۰۷

 سیدعلی خمینی نوه حضرت امام خمینی در شعبه رای گیری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف حضور یافت و رای خود را در صندوق رای انداخت.

61955899

موسوی: در روند اخذ رای، اثر انگشت را حذف شده است

۱۴:۰۰

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، پروتکل های بهداشتی ویژه انتخاباتی تصویب و به استان ها و شهرستان ها ابلاغ کردیم. در شعب اخذ رای یک نفر ناظر بهداشتی وجود دارد تا پروتکل های بهداشتی را کنترل کند. علاوه بر ناظر بهداشتی، اثر انگشت را حذف کردیم تا به سلامتی مردم آسیبی وارد نشود. رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند، ماسک داشته باشند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

کدخدایی: هنوز نمی‌توانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه‌ها صحبت کنیم

۱۳:۵۶

ما از صبح گزارش‌هایی درباره تاخیر در شروع برخی شعب داشتیم که البته با پیگیری‌های ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بسیاری از مشکلات حل شده و در حال حاضر مشکل خاصی نداریم.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

خطیب زاده: قدرت ایران همواره برخواسته از مشارکت مردم بوده است

۱۳:۳۶

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ما اطمینان می‌دهیم که هیچ حوزه اخذ رایی در خارج از کشور بسته نشود مگر این که تمام کسانی که برای دادن رای حضور پیدا کرده‌اند بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

بازدید ذوالنور از ستاد انتخابات وزارت خارجه

۱۳:۲۸

مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ستاد انتخابات وزارت خارجه بازدید کرد و در جریان روند اخذ رای در شعب اخذ رای در خارج از کشور قرار گرفت و بر ایجاد تسهیلات بیشتر برای  سهولت در رای دادن ایرانیان خارج از کشور  تاکید کرد.

وزیر نیرو در انتخابات شرکت کرد

۱۳:۰۵

رضا اردکانیان وزیر نیرو با حضور در حسینیه ارشاد،‌ آرای خود را در صندوق های مستقر در این حوزه رای گیری انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

رستم قاسمی رای داد

۱۳:۰۳

رستم قاسمی با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق مستقر در این حوزه انداخت.

استاندار تهران: میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است

۱۲:۵۶

استاندار تهران گفت: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

عراقچی رای خود را در محل سفارت ایران در وین به صندوق رای انداخت

۱۲:۳۱

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در مذاکرات در وین به سر می‌برد، امروز (جمعه) ۲۸ خرداد با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

انتخابات

واعظی با حضور در جماران رای خود را به صندوق انداخت

۱۲:۳۰

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت. 

14000328000684_Test_PhotoN

زاکانی: رییس جمهور آینده باید از در و دیوار جماران درس بگیرد

۱۲:۰۸

 علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس پس از انداختن رای خود به صندوق آرا در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه که امام عظیم شان دنبال می‌کردند و جامعه طلب می‌کردند بماند، مهم ماندن راه امام است نه بودن و نبودن ما.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

نوبخت با حضور در جماران رای خود را به صندوق انداخت

۱۱:۵۳

 محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت. 

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

مهرعلیزاده با حضور در جماران رای خود را به صندوق انداخت

۱۱:۵۲

نامزد انصراف داده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

مکارم شیرازی: مردم هر سلایقی دارند در انتخابات شرکت کنند

۱۱:۵۰

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مردم هر سلایقی دارند در انتخابات شرکت کرده تا این انتخابات هر چه پرشورتر برگزار شود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

61955252

حدادعادل رای خود را به صندوق انداخت

۱۱:۳۲

غلامعلی حدادعادل با حضور در مسجد لرزاده تهران یکی از شعب اخذ رای، در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

جهانگیری در ستاد انتخابات کشور رای داد

۱۱:۳۱

 اسحاق جهانگیری دقایقی پیش با حضور  در ستاد انتخابات کشور رای خود را در صندوق مستقر در ستاد انتخابات کشور انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

61955258

زهرا مصطفوی رای خود را به صندوق انداخت 

۱۱:۲۸

فرزند امام خمینی (ره) صبح امروز (جمعه) با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

رییس دیوان عالی کشور در انتخابات شرکت کرد

۱۱:۲۸

 مرتضوی مقدم، رییس دیوان عالی کشور با حضور در مسجد ابوذر تهران رای خود را به صندوق انداخت.

اعتراض رسمی ستاد رییسی به اخلال در برگزاری انتخابات

۱۱:۱۱

ستاد سید ابراهیم رییسی طی نامه‌ای شکایت خود را مبنی بر اخلال در برگزاری انتخابات در برخی از شعب به رییس کمیسیون تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

سید محمد خاتمی رای خود را به صندوق انداخت

۱۱:۱۰

سید محمد خاتمی رییس‌جمهور اسبق صبح امروز برای رای دادن در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شورای شهر به حسینیه جماران وارد شد و رای خود را در صندوق مستقر در این حسینیه انداخت. 

محسن رضایی رای داد

۱۱:۰۲

محسن رضایی برای شرکت در انتخابات در حرم شاه عبدالعظیم حسنی حضور یافت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

61955209

حضور قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ۱۴۰۰

۱۱:۰۰

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور در حرم مطهر رضوی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کرد.

photo_2021-06-18_11-05-25

 همتی و همسرش در انتخابات شرکت کردند

۱۰:۴۴

 عبدالناصر همتی و همسرش سپیده شبستری در شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد حضور یافتند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

همتی

حضور علی لاریجانی پای صندوق رای

۱۰:۲۹

علی لاریجانی در ساعات اولیه رأی‌گیری سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهر ساری استان مازندران، رأی خود را به صندوق انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

7e1c035c-43b0-4d6c-beaa-f919af8e6f61

ظریف در انتخابات شرکت کرد

۱۰:۲۰

 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در شعبه اخذ رأی آنتالیا برای انداختن رای در صندوق حضور یافت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

photo_2021-06-18_10-21-22

سردار حاجی‌زاده آراء خود را به صندوق انداخت

۹:۵۸

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز (جمعه) و همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری با حضور در مسجد ابوذر تهران آراء خود را به صندوق انداخت.

روحانی در انتخابات شرکت کرد

۹:۴۸

حسن روحانی با حضور در صندوق سیار مستقر در وزارت کشور به نامزدهای مورد نظر خود برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران رای داد.
 روحانی همچنین پس از مشارکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق‌ها، از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کرد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

162399444255091000

قالیباف در انتخابات شرکت کرد

۹:۴۵

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در محل مسجد ابوذرتهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم ماست که چهره مدیریتی کشور را تغییر دهند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

photo_2021-06-18_09-44-50

فرمانده کل ارتش رأی خود را به صندوق انداخت

۹:۴۲

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در دقایق ابتدایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر رأی خود را به صندوق انداخت.

آملی لاریجانی رأی خود را به صندوق انداخت

۹:۴۱

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان رأی خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

جنتی در انتخابات شرکت کرد

۹:۰۶

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، رأی خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

کدخدایی رأی خود را به صندوق انداخت

۹:۰۲

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، صبح امروز رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

ابراهیم رییسی رای خود را به صندوق انداخت

۸:۴۹

 سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای خود را در مسجد جامع ارشاد شهر ری به صندوق انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

14000328000156_Test_PhotoN

آغاز به کار رسمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان

۸:۳۰

 هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در  شورای نگهبان آغاز به کار کرد. 

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

سلطانی‌فر رای خود را به صندوق انداخت

۸:۲۹

مسعود سلطانی‌فر با حضور در حسینیه جماران در ساعات ابتدایی صبح امروز (جمعه) رای خود را به صندوق انداخت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

61954659

حضور وزیر اطلاعات و دادستان کل کشور در ستاد انتخابات کشور

۷:۴۵

محمود علوی وزیر اطلاعات و محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشورحضور یافتند. 

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

ناطق نوری در انتخابات شرکت کرد

۷:۴۱

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری برای شرکت در انتخابات در ساعت اولیه رای‌گیری در حسینیه ارشاد حضور یافت و در انتخابات شرکت کرد.

انت

محمدرضا عارف در انتخابات شرکت کرد

۷:۳۸

محمدرضا عارف برای شرکت در انتخابات در ساعت اولیه رای‌گیری در حسینیه جماران حضور یافت و در انتخابات شرکت کرد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

رهبر معظم انقلاب: روز انتخابات روز ملت ایران است

۷:۳۰

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز انتخابات را روز ملت ایران دانستند و تاکید کردند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

رهبر معظم انقلاب رای خود را به صندوق انداختند

۷:۰۰

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ساعت ۷ صبح آراء خود را به صندوق‌های سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراها، میان دوره‌ای خبرگان رهبری و میان‌دوره‌ای مجلس انداختند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید.

رهبر انقلاب

خبر در حال تکمیل است...