۰ نفر

آمادگی سفارت ایران در باکو برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبر: 537089
آمادگی سفارت ایران در باکو برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان اعلام کرد :‌تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در باکو و نخجوان پیش بینی شده و انتخابات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به  گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در خصوص تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه باکو و نخجوان گفت: انتخابات ریاست جمهوری مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران است  و برای همین منظور قانون گذاران پیش بینی کردند تا تمام آحاد مردم چه در  داخل کشور و چه خارج از کشور در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه جمهوری آذربایجان همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات آماده است و علاوه بر باکو در جمهوری خودمختار نخجوان نیز انتخابات برگزار خواهد شد که محل برگزاری نیز در باکو مدرسه ایرانیان خواهد بود و در نخجوان هم در سر کنسولگری برگزار می‌شود.

موسوی افزود: کلیه عوامل اجرایی و نظارتی در این دو حوزه برای انتخابات تعیین شده است جلسات متعددی برگزار شده در فضای مجازی نیز سعی کردیم از هموطنان دعوت کنیم تا ۲۸ خرداد حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

این دیپلمات کشورمان همچنین بیان کرد:‌عوامل اجرایی عمدتا واکسن کرونا تزریق کردند و آنهایی هم که واکسن نزدند حتما تست کرونا می‌دهند و لذا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انتخابات را به صورت منظم و دقیق برگزار خواهیم کرد.