۰ نفر

اعضای ستاد قاضی زاده هاشمی در استان مرکزی؛

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اولویت است

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۰
کد خبر: 536411
مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اولویت است

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره فرصتی بوده تا افراد اصلح و احزار صلاحیت شده در میدان رقابت با مشارکت حداکثری مردم برای سکانداری مهمترین مسند اجرایی کشور به ایراد برنامه‌ها، راهبردها و مولفه‌های اساسی برای خدمت به شهروندان بپردازند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، انتخاب فردی اصلح طبق اصل ۱۱۷ قانون اساسی برای قرار گرفتن در مهمترین مسند مدیریت کشور به نام رییس جمهوری مطرح است و بنابراین شهروندان با احساس تکلیف و وظیفه ملی و میهنی در بزرگترین رویداد سیاسی مشارکت داشته دارند تا دشمنان این مرز و بوم که همواره با طراحی نقش‌های شوم به دنبال تضعیف نظام و ناکارآمد نشان دادن هستند، همانند گذشته از این رهگذر با دست خالی عبور کنند.

هرچند انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همزمان شده و باعث شده تا حس تکلیف و وظیفه مردم را با دقت بیشتر برای انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های مناسب روانه مسند تصمیم‌گیری کند اما به عقیده بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب نباید مشکلات، تنگناها و نارضایتی ها را در عدم حضور  در عرصه انتخابات برگزید.

اعضای ستاد انتخاباتی دکتر «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری ایران  دیدگاه‌های این نامزد را تشریح کردند و معتقدند فردی شایسته و اصلح باید در صندلی رییس دولت سیزدهم بنشیند که شاخص‌های یک مدیر متعهد را داشته باشد و با دانش مدیریتی برتر برنامه‌های جدیدی با رویکرد علمی ارایه کند تا مشکلات و مطالبات مردم در کوتاهترین زمان به حداقل برسد.

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اولویت است

رییس ستاد مردمی قاضی زاده هاشمی در استان مرکزی گفت: مشارکت و تشویق مردم به حضور پرشور درپای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اولویت است.

دکتر«حسین مظاهری» افزود: برخی گلایه دارند و از نیامدن پای صندوق می‌گویند، که باید به آنان گوشزد کرد که اکنون مشارکت کنید تا بتوان وضعیت تغییر را حس کرد.

وی اظهار داشت: این روزها که تنور تبلیغات انتخاباتی گرم شده مردم باید سه وظیفه مهم را جدی بگیرند اول اینکه در پای صندوق رای حاضر شوند، دوم فرد اصلح را از بین کاندیداها انتخاب کنند و در نهایت تلاش کنند تا دیگران هم تشویق شوند در روز ۲۸ خرداد مشارکت فعالانه داشته باشند.

رییس ستاد مردمی قاضی زاده هاشمی در استان مرکزی گفت: دولت «سلام» این استراتژی را دارد که میدان باز است تا ایران جدیدی ساخته شود.

«حسین مظاهری» افزود: نگاه این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نگاه متفاوت است که به بیشتر به تحقق گام دوم انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید دارد.

وی اظهار داشت: دولت «سلام» با استفاده از نیروهای جوان و متخصص در کشور تحول ایجاد خواهد کرد و نظام اسلامی را که در طول ۴۲ سال پیله ایجاد کرده و اکنون آماده پرواز است، با بهره‌گیری از نیروهای تازه نفس و جوان به اوج خواهد رساند.

مظاهری افزود: پیشرفت در دولت «سلام» نیاز به بند «پ»  ندارد بلکه نیاز به بند «غ» یعنی غیرت دارد تا با استفاده از این مولفه، شرایط را برای زندگی بهتر برپایه ظرفیت‌های کشور فراهم کرد.

وی اظهار داشت: دکتر قاضی زاده هاشمی در مناظرات تلویزیونی از جمله کاندیداهایی بودند که اخلاق را به طور کامل رعایت کرد و با متانت پاسخگو بود.

وی تاکید کرد: این مهم در پرهیز از عدم سیاه نمایی‌ها آنقدر برای ستاد دکتر  قاضی زاده هاشمی مهم است که به ستادهای خود در کشور اعلام کرده است هر کس کاندیدایی را تخریب کند، عضو ستاد من نیست و در ستاد جایگاهی ندارد.

رییس ستاد مردمی قاضی زاده هاشمی گفت: دولت «سلام» صبر و آرامش را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و بنا ندارد با تخریب سایر رقبا برای خود رای جمع کند.

وی اظهار داشت: در انتخاب مدیران عالی استان‌ها بر اساس وعده های دولت سلام، باید نخبگان اعلام نظر کنند و براساس رای گیری آنان این مسئولیت مهم به فرد مورد نظر با بیشترین رای واگذار شود و باید از دست‌هایی که در انتخاب استانداران و مدیران استانها نقش دارند جلوگیری کرد.

مظاهری افزود: در نسخه جدی آقای قاضی زاده هاشمی انتخاب مدیران به ویژه استانداران، وظایف مشخص و شفاف سازی اعمال خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شمار افراد بیکار و تحصیل کرده بالا رفته است که باید برای ایجاد بسترهای اشتغال افراد جویای کار سازوکار مناسب پیش بینی شود بنابراین دولت سلام در نظر دارد تا ۱۵ سالگی افراد موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم شوند و سه سال کمتر از زمان فعلی افراد بتوانند برای آینده خود تصمیم گیری کنند.

رییس ستاد مردمی قاضی زاده هاشمی در استان مرکزی گفت: شرایط اقتصادی جامعه به گونه‌ای شده است که جوانان کمترین رغبت را برای تشکیل خانواده دارند بنابراین دولت سلام وعده داده تا با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت، زمینه ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان را فراهم کند و از حرکت جامعه به سمت کهنسالی و پیری جمعیت جلوگیری کند.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی در اراک نیز گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری با حضور در انتخابات موجبات گرم شدن تنور انتخابات و مشارکت بیشتر مردم را فراهم کرده اند.

«احسان سمیعی» افزود: اقبال مردم نسبت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در مقایسه با ۲ هفته گذشته افزایش یافته که این مهم مشارکت بیشتر را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: مردم پیروز اول در انتخابات ریاست جمهوری هستند و پیروز دوم برگزیده ریاست جمهوری است که چگونه از این فرصت در جهت خدمت استفاده کند.

رییس ستاد قاضی زاده هاشمی در اراک گفت: ایران اسلامی از ظرفیت بالایی در کشور و منطقه برخوردار است اما مشکلات، کمبودها و نواقصی که در کشور وجود دارد با گذشت زمان بیشتر نمود یافته و موجب نارضایتی مردم را فراهم آورده است بنابراین باید با انتخاب فرد اصلح به کاهش مشکلات و رفع نیازها کمک کرد.

وی اظهار داشت: دولت‌ها باید به این نکته واقف باشند که همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور باید در خدمت مردم باشند نه اینکه مردم در خدمت دولت قرار گیرند.

رییس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در اراک گفت: اگر مردم احساس کنند دولت به معنای واقعی خدمتگذار آنان است، در کنار دولت با تمام توان خواهند ماند.

سمیعی افزود: ما تجربه استفاده حداکثری از مشارکت مردم در دفاع مقدس را به خوبی به خاطر داریم که همه آحاد جامعه بدون توجه به جایگاه و نقش خود در همه بخش‌های دفاع مقدس حاضر شدند و جانانه از مرزها دفاع کردند.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری برای انتخاب فرد اصلح که شورای نگهبان آنان را تایید کرده می‌تواند موجبات برگزیدن نیروی کاردان و متخصص در عالی‌ترین جایگاه مدیریتی کشور را محقق کند.

مسئول امور رسانه‌ای ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان مرکزی هم گفت: انقلاب اسلامی ایران با قدرتی که مردم در دست داشتند بر علیه ظالمان به پیروزی رسید و جبهه‌های مردمی با وجود نبود و کمبود تجهیزات نظامی، دفاع مقدس را پیش بردند.

«محمود افتخاری» افزود: دولت «سلام» می‌کوشد تشکیلات دولت را در راستای اهداف و مطالبات مردمی تغییر دهد.

وی اظهار داشت: استفاده از نیروهای متخصص، جوان، ارزشی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت دانش آموختگان و نخبگان با فراهم کردن فرصت برابر شاخصه دولت «سلام» است.

مسئول امور رسانه ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی گفت: مجموعه مدیریتی دولت «سلام»، حتی افراد جبهه مخالف و احزاب را نیز در با داشتن تخصص لازم می‌پذیرد و حاضر است برای سربلندی ایران اسلامی از این افراد استفاده کند.

 افتخاری افزود: باید از مشاوره نیروهای قدیمی و باتجربه در بدنه مدیریت کشور در کنار جوانان در بهره‌گیری از دانش افراد صاحب تجربه برای اداره امور استفاده شود.

مسئول امور رسانه ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان مرکزی گفت: هدف در ستاد قاضی زاده هاشمی بهره‌گیری از مشارکت حداکثری مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است اما نباید این مشارکت به هر شکلی محقق شود بلکه باید به دور از فضای تخریب و تنها براساس ارایه برنامه و داشتن راهکار رفع مشکلات شکل گیرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رییس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.