۰ نفر

طرفداران روحانی و رییسی، امسال چه رفتاری خواهند داشت؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 535669
طرفداران روحانی و رییسی، امسال چه رفتاری خواهند داشت؟

۶۸.۱ درصد افرادی که در سال ۹۶ به ابراهیم رئیسی رأی داده بودند قطعاً در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد. در مقابل ۴۲.۶ درصد افرادی که سال ۹۶ به حسن روحانی رأی داده‌اند گفته‌اند قطعاً در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مشارکت می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسپا؛  ۶۸.۱ درصد افرادی که در سال ۹۶ به ابراهیم رئیسی رأی داده بودند قطعاً در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد. در مقابل ۴۲.۶ درصد افرادی که سال ۹۶ به حسن روحانی رأی داده‌اند گفته‌اند قطعاً در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مشارکت می‌کنند.

 از بین افرادی که در سال ۱۳۹۶ به حسن روحانی رأی داده‌اند و اکنون گفته‌اند قصد شرکت در انتخابات پیش رو را دارند، ۶۰.۵ درصد به ابراهیم رئیسی رأی می‌دهند، ۹.۱ درصد این افراد به محسن رضایی و ۵.۴ درصد به عبدالناصر همتی رأی خواهند داد.  

 از بین افرادی که در سال ۱۳۹۶ به ابراهیم رئیسی رأی داده‌اند و اکنون گفته‌اند قصد شرکت در انتخابات پیش رو را دارند، ۷۸.۳ درصد به ابراهیم رئیسی رأی می‌دهند.

نظرسنجی (موج دهم انتخابات ریاست جمهوری) را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور (شهر و روستا) و اندازه نمونه ۵۱۲۱ نفر از طریق مصاحبه حضوری در میادین و معابر شهرها و روستاها در تاریخ ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ اجرا کرده است.