۰ نفر

قاضی زاده هاشمی پیش از شروع مناظره سوم؛

کار آمریکا کش دادن مذاکرات است / هر دولتی سرکار بیاید به قراردادهای بین المللی متعهد است

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱
کد خبر: 535638
کار آمریکا کش دادن مذاکرات است / هر دولتی سرکار بیاید به قراردادهای بین المللی متعهد است

قاضی‌زاده هاشمی گفت: هر دولتی که بر سر کار بیاید موظف به عمل بر قراردادهای بین المللی است. در این خصوص تلاش بر این است ملت بزرگ ایران از مزایای این قراردادها بهره‌مند شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ پیش از شروع سومین مناظره در پاسخ به این سوال که روش شما برای درک عینی و شناخت واقعی دغدغه‌های مردم چیست، گفت: کسی به جز بودن در کنار مردم نمی‌تواند دغدغه‌های آنها را درک کرد. دغدغه‌های مردم بدون حضور مداوم در کنار آنها قابل درک نیست. وی افزود: لازمه یک مدیر در جمهوری اسلامی، همراهی با مردم است. امام علی علیه السلام نیز در این باره می‌گوید روزی دو بار از دارالحکومت خود خارج شد و در میان مردم حاضر شود.

 وی همچنین در ادامه روز میلاد حضرت معصومه سلام الله و شروع دهه کرامت را نیز تبریک گفت.

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص موضع خود در خصوص مذاکرات و برجام افزود: هر دولتی که بر سر کار بیاید موظف به عمل بر قراردادهای بین المللی است. در این خصوص تلاش بر این است ملت بزرگ ایران از مزایای این قراردادها بهره‌مند شوند.

کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: کار آمریکا کش دادن مذاکرات است تا دست بالا را در مذاکرات داشته باشد و عایدی نصیب طرف مقابل نشود و فقط زبان اقتدار را متوجه می‌شوند. اما ما در مذاکرات دست پری داریم و آمریکا متوجه خواهد شد که باید به زودی مذاکرات را به صورت عملی فیصله بدهند.

وی همچنین افزود: ما حتما چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد و نمی‌گذاریم گذر زمان به نفع طرف مقابل باشد و من خیلی امیدوارم که نتایج عملی مذاکرات در دولت سلام انشالله مشهود باشد.