۰ نفر

ابراهیم رییسی پیش از شروع مناظره سوم؛

سه شرط اساسی مدیر شدن در دولت / باید از مردم با مردم و در مردم بود

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبر: 535633
سه شرط اساسی مدیر شدن در دولت / باید از مردم با مردم و در مردم بود

سید ابراهیم رییسی، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است. باید از مردم با مردم و در مردم بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید ابراهیم رییسی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ پیش از شروع سومین مناظره در پاسخ به این سوال که روش شما برای درک عینی و شناخت واقعی دغدغه‌های مردم چیست؟ گفت: از نزدیک باید با مردم سخن گفت و شکایات و دغدغه‌های مردم را شنید. من، هم نامه‌های مردم را می‌بینم و هم از طریق فضای مجازی، ارتباطاتی را که به صورت دیجیتال برقرار می‌شود، رصد می‌کنم. موارد مهم را پیگیری می‌کنم و مواردی را هم به بخش‌هایی که مسئولیت دارم، ارجاع می‌دهم.

وی افزود: ارتباط با مردم، یکی از بخش‌های مهم حضور من در استان‌ها و مرکز است. در سازمان اداری خودم علاوه بر ارتباط با مدیران سطوح عالی، با سطوح میانی و بخش‌های اداری هم در ارتباط هستم. از نظرات آنها مطلع هستم و خواسته‌های آنها را رصد می‌کنم.

رییسی تصریح کرد: به نظر من، مردمی بودن از شروط موفقیت یک مدیر است. البته نه در ادعا. باید در عمل مردمی بود. به دوستان در دستگاه قضایی نیز گفته‌ام، مدیرانی را انتخاب می‌کنم که سه شرط اساسی مردمی بودن، ضد فساد بودن و روحیه انقلابی داشتن را دارند. به معنی اینکه اهل ما می‌توانیم، باشد. برای مسائل، بهانه‌تراشی نکند و کار را پیش ببرد.