۰ نفر

مهرعلیزاده در جمع خبرنگاران؛

نگاه مسئولین به مردم ارباب رعیتی نباشد / نمایندگان واقعا با مشکل مردم آشنا باشند

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبر: 535632
نگاه مسئولین به مردم ارباب رعیتی نباشد / نمایندگان واقعا با مشکل مردم آشنا باشند

مهرعلیزاده گفت: امیدوارم با برنامه‌هایم دغدغه‌های دیگر مردم را بازگو کنم و با همفکری مردم کشوری با حداقل مشکلات بسازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین،  محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پیش از ورود به سالن مناظره‌ها در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه‌های مردم شما چه راهی را در پیش می‌گیرید و به حضور در بین مردم یا اکتفا می‌کنید یا به گزارش‌های مکتوب یا سخن اطرافیان؟ گفت: دغدغه‌های مردم در صورتی شناخته می‌شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ گونه سانسور و تغییری به گوش مسئولین برسد. زمانی که نهادهای مدنی و نهادهای اجتماعی بتوانند پیام رسان جدی و واقعی مردم باشند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود.

وی افزود: زمانی که دولت از متخصصین امر بدون هیچ گونه در نظر داشتن خودی و ناخودی استفاده کند دغدغه‌های مردم به نحو دقیق‌تری شناخته می‌شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عنوان کرد:‌ وقتی شفافیت باشد و با شفافیت تمام آن چه که در دل مردم است و روزگار مردم بر آن می‌گذرد در صفحات روزنامه‌ها و جراید و در رسانه‌های متعددی که امروز در سطح دنیا باب است منتشر شود، قطعا دغدغه‌‌های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.

این کاندیدای انتخاباتی ادامه داد: اگر نگاه مسئولین به مردم نگاه از بالا به پایین نباشد، نگاه ارباب و رعیتی نباشد، مسئولین بهتر ودقیق‌تر می‌توانند با دغدغه‌های مردم آشنا شوند. اگر سیسستم قوه مقننه ما متشکل از نماینده‌های واقعی مردم باشند و انتخاب‌ها در مسیری قرار بگیرند که نماینده درد آشنا، متخصص، دلسوز و نماینده‌هایی که واقعا با مشکلات مردم آشنا هستند، و نه در یک جریان حتما سیاسی و گروهی انتخاب شوند در این صورت دغدغه‌های مردم از طریق مجلس و تریبون‌های مجلس به گوش مسئولین می‌رسد و روشن‌تر و واضح‌تر معلوم می‌شود.

وی ادامه داد: در نتیجه تبدیل به قوانین و مقررات می‌شود که رفع دغدغه‌های مردم شود. من امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین کردم و امروز هم در مناظره از آن ها سخن خواهم گفت بتوانم دغدغه‌های دیگر مردم را نیز در آنجا بازگو کنم، و امیدوارم با همفکری مردم برای آینده کشوری بسازیم که در آینده به حداقل مشکلات برسیم و دغدغه‌های اساسی و خطرآفرین در جامعه نداشته باشیم.