۰ نفر

علیرضا زاکانی؛

بین مردم خواهم بود / من صدای غارت شدگانم

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبر: 535628
بین مردم خواهم بود / من صدای غارت شدگانم

زاکانی گفت: امروز رقابت بین غارتگران و غارت‌شدگان است. بنده خودم را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم.

به گزارش اقتصادآنلاین، زاکانی اولین نامزدی بود که برای شرکت در سومین مناظره انتخابات وارد صدا و سیما شد. وی در سخنرانی ابتدایی ورود خود به محل مناظرات گفت: من اطلاعاتم را از طریق گزارشات دقیق تخصصی که به واسطه نوع مسئولیت کاری خود، در ابعاد مختلف به دستم می رسد به دست می آورم. و هم خودم هفته‌ای دو روز در متن جامعه بین مردم هستم و به خانه مردم و متن مردم در بازار و کوچه و محله و جامعه می‌روم و در مسجد پای صحبت آنها می‌نشینم. لذا اطلاعاتی که به دست می‌آورم هم به صورت کارشناسی و هم به صورت عینی به من منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز روز آخر مناظرات است گفت: مردم ایران عزتمندند و اگر آنها نبودند ما به عنوان مسئول اینجا نبودیم. ناجوانمردی است که عده‌ای نام مردم را به زبان می‌آورند اما آنچه که مردم دارند را راهزنی می‌کنند. این نامردی است که با نام زنان، جوانان، ایثارگران، بازنشستگان عزیز و با نام اقوام بزرگوار و مذاهب محترم عده‌ای به دنبال کاسبی‌اند.

وی در ادامه در سخنانی انتقادی افزود: امروز رقابت بین غارتگران و غارت‌شدگان است. بنده خودم را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم. به عنوان یک رزمنده متخصص یک روزی جانمان را کف دست گرفتیم و به میدان رفتیم تا در برابر متجاوزین خارجی قد علم کنیم و از دین و میهن‌مان دفاع کنیم و امروز با همه وجود در مقابل غارت کنندگانی قرارداریم که غارت زدگی را پیشه کردند. در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که آبرو و جان و مال مردم را هدف قرار دادند. امروز بر خودم واجب می‌دانم که با تمام قامت در مقابل آنها به ادله درست و منطقی، اما قاطع بایستم و صدای فرو خفته غارت شدگان باشم و امیدوار باشم که ان شاءا... با حرف‌های جدید و با دست پر، مشت کسانی که می‌خواهند مردم را دچار فریب و جامعه را با دروغ خودشان دچار تشکیک کنند، باز کنم.

وی در آخر خطاب به خبرنگاران گفت: ان شاءا... موفق باشید و دعا کنید که ما هم به وظیفه خودمان عمل کنیم.