۰ نفر

جلیلی: امیدوارم از موضوعاتی که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده، سوال شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
کد خبر: 534517
جلیلی: امیدوارم از موضوعاتی که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده، سوال شود

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در سوالات رسانه‌ها موضوعاتی، چون روستائیان و زنان مغفول مانده است گفت: امیدوارم در این مناظره درباره موضوعاتی که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده، سوال شود.
سعید جلیلی پیش از ورود به ساختمان سیما و استودیوی مناظره‌ها در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا روش شما در این مناظره در مقایسه با مناظره قبل فرق کرده یا خیر و آیا قول می‌دهید در این مناظره شاهد بداخلاقی و تخریب نباشیم؟ تصریح کرد: ان شاالله همه باید تلاش کنیم مناظرات مبتنی بر اخلاق و در یک محیط سالم و محل تلاقی نظرات مختلف درباره موضوعاتی که مورد انتظار مردم است باشد.
وی ادامه داد: من امیدوارم در این مناظره به برخی موضوعات که در این ایام پرداخته نشده است، بهتر پرداخته شود؛ مسائلی مثل جمعیت روستا. امروز ۲۵ درصد از جمعیت ما در روستا‌ها زندگی می‌کنند، اما متاسفانه در همه برنامه‌هایی که در صدا و سیما داشته ام یک سوال در این باره از من پرسیده نشده است. امیدوارم در این زمینه بتوانیم برنامه‌هایی را که هست بیان کنیم.
جلیلی با اشاره به اینکه درباره نیمی از جمعیت که زنان هستند و چگونگی برنامه‌ها در این حوزه جای صحبت هست گفت: بحث جوانان و ورزش هم همین گونه است و امیدوارم در جلسه امروز موضوعات، مسئله‌ها و پاسخ‌های معتبری که وجود دارد و چگونگی تحقق این پاسخ‌ها و تضمین آن‌ها را در یک محیط دوستانه و اخلاقی بیان و از نظرات دفاع کنیم و مردم بتوانند قضاوت کنند.