۰ نفر

رییسی: هزینه تبلیغاتم را صرف کمک به نیازمندان کنید

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 534358
رییسی: هزینه تبلیغاتم را صرف کمک به نیازمندان کنید

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شادمانی من در گرو نشستن لبخند بر لب یک خانواده نیازمند و گشودن گره از زندگی مردم است، از حامیان خود خواست که با کاهش هزینه تبلیغات، این هزینه‌ها را به پررنگ شدن سفره نیازمندان و فقرا اختصاص دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  سید ابراهیم رییسی، در جمع مردم ورامین  قرچک، پیشوا و پاکدشت در مسجد تاریخی جامع ورامین، گفت: پرچمی که مردم ورامین در 15 خرداد برافراشتند پرچم اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و حق‌جویی بود.

وی افزود: شهدای ورامین، نماد استقامت و ایستادگی در راه حق هستند و امروز هم جوانان این خطه به‌رغم همه سختی‌ها، مشکلات، ناملایمات و یأس‌هایی که برخی با مدیریت و عملکردشان ایجاد کرده‌اند، به نظام و ولایت و آینده کشور امیدوارند و این امید، همه خدمتگزاران را امیدوار می‌کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با بیان اینکه شرایط کشور امروز مناسب نیست، اظهار داشت: برخی افراد مانند حاج قاسم سلیمانی، با مجاهدت در حوزه‌های مختلف همچون حوزه‌های امنیت، علم و فناوری، کارهای ماندگاری کردند که گره از مشکلات کشور گشود و موجب ایجاد امید شد.

رییسی افزود: برخی دیگر هم با کوتاهی در انجام وظایف و سیاسی‌کاری مردم را ناامید کردند و با سوء مدیریت، ظرفیت‌های کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد را معطل گذاشتند.

وی در عین حال گفت: با وجود مردم عزیز و جوانان، راه پیشرفت کشور بسیار هموار است و با توکل به خدا و همدلی مردم، راه رسیدن به قله را هموار می‌بینم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برخی می‌خواهند با ایجاد موانع، راه پیشرفت کشور را کند کنند اما برای همه روشن است که این مردم و جوانان و خانواده شهدا و دختر و پسر و کارگر و کشاورز و فعالان عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی هیچ مانعی را مقابل خود به رسمیت نمی‌شناسند.

رییسی با بیان اینکه رنج مردم، رنج من، و درد مردم درد ماست، افزود: دیدن شرایط زندگی برخی مردم عزیز که تعدادشان هم کم نیست انسان را آزرده‌خاطر می‌کند.

وی بر همین اساس یادآورشد : آنچه بنده را به‌رغم داشتن مسئولیتی مهم، وارد عرصه انتخابات کرد، اجابت دعوت مردم و خاتمه‌دادن به رانت و فساد در سازمان اداری کشور بود.

رییسی افزود: خواست مردم ورامین امروز و در روز 15 خرداد، اجرای عدالت در همه سطوح جامعه و در همه شئون اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و آموزشی و جنسیتی بود.

وی گفت: باید جذب نیروها، ارتقاء آنها و تقسیم ظرفیت‌ها در کشور عادلانه و به‌نحوی باشد که مردم طعم شیرین عدالت را بچشند و این امر به دست توانای مردم و با انتخاب خدمتگزاران و مدیران لایق و کارآمد امکان‌پذیر است و حتماً محقق خواهد شد.

این نامزد ریاست جمهوری تأکید کرد: امروز به تغییر وضعیت و ساختن کشور بر اساس آموزه‌های امام(ره) و بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری به ما تعلیم دادند نیاز داریم و باید در جامعه، تحول ایجاد شود.

رییسی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در دستگاه قضائی، سند تحول، تدوین و بر اساس آن اقدامات بزرگی انجام شد در دولت آینده هم اصلاح ساختارها مبتنی بر سند تحول صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: هنگام ورود به قوه قضائیه که اعلام کردم در برخورد با وابستگان به قدرت و ثروت، خط قرمز نداریم برخی می‌گفتند «مگر می‌شود!؟» و ما ثابت کردیم که در برخورد با فساد، هیچ ملاحظه و اغماضی نکردیم و الان هم اعلام می‌کنم با کمک مردم وضعیت و شرایط فعلی را به نفع مردم تغییر می‌دهم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، از مردم به‌ویژه جوانان خواست که اگر به هر دلیلی ناامید و سرخورده شده‌اند با یک دنیا امید به آینده روشن در انتخابات شرکت کنند و یقین داشته باشند وضعیت به نفع آنان تغییر خواهد یافت.

رییسی گفت: آمده‌ام که اگر رأی مردم ایران به من تعلق گرفت، بی‌اعتمادی به دولت و مسئولان را از جامعه بزدایم و به سرمایه‌ای بزرگ برای دولتمردان و پشتوانه‌ای برای کشور تبدیل کنم و ما به این اعتماد شما سخت نیازمندیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، در بخشی دیگر از سخنانش افزود: ایران قوی با شکل‌گیری دولت مردمی به وجود می‌آید و ان‌شاءالله دولت آینده زمینه‌های فساد در کشور و بسترهای رانت را از نظام اقتصادی برمی‌چیند و روز به روز به اجرای عدالت نزدیک‌تر خواهیم شد.

وی از مردم خواست برای رسیدن به این شرایط، در انتخابات شرکت و دیگران به خصوص رأی‌اولی‌ها را نیز به رأی‌دادن ترغیب کنند و تأکید کرد هر چه رأی بیشتر باشد، پشتوانه دولت برای انجام اصلاحات و اجرای عدالت قوی‌تر می‌شود.

رییسی  در بخش پایانی سخنانش با تقدیر از مردم ورامین به خاطر ابراز لطف و محبت نسبت به وی، از کسانی که برای وی تبلیغ می‌کنند خواست تلاش کنند که تبلیغات، به صورتی معقول و مناسب انجام شود و از هزینه تبلیغات در جهت کمک به معیشت نیازمندان و فقرا بکاهند.

وی ضمن تقدیر از لطف مردم نسبت به خود که آن را به اعتبار سربازی ولایت و انقلاب دانست، تأکید کرد: هر چه هزینه تبلیغات، کمتر و به سفره فقرا افزوده شود شادمان‌تر خواهم شد.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: همیشه خبرهای خوشایند برای مردم آن بوده که با یک مفسد برخورد، یا یک بستر فساد اصلاح شده و یک فساد از نظام بانکی و پولی و اقتصادی کمتر شده است و اکنون هم وقتی خوشحال می‌شوم که لبخندی بر لبان خانواده‌ای مستمند بنشیند و گره از کار کسی گشوده و مشکلات، برطرف شده یا جوانی مشغول به کار شود

پیش از سخنان رییسی، «صفرعلی براتلو» رییس ستاد انتخاباتی رییسی در استان تهران و «حسین نوش‌آبادی» و«فرهاد بشیری» نمایندگان مردم ورامین و پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

آنها با تشریح وضعیت و شرایط کشور، لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات و رأی به نامزد اصلح را برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و تغییر در وضع موجود متذکر شدند.