۰ نفر

ابراهیم رییسی؛

حق خانواده های کشور زندگی همراه با رنج نیست

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۵
کد خبر: 532557
حق خانواده های کشور زندگی همراه با رنج نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حق خانواده‌های کشور زندگی همراه با رنج نیست، گفت: از تمام نفوذ کلام و جایگاه خود برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده می‌کنم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه) در جمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی که در محل مجتمع سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: از ابراز محبت به این طلبه حقیر که خود را خدمتگزار مردم و دوست شما می‌دانم تشکر می‌کنم. از دغدغه شما، که دغدغه و خواست مردم است سپاسگزارم.

وی عنوان کرد: خواست و دغدغه مردم و مشکلاتی که مردم از آن رنج می‌برند، تدبیر می‌طلبد که هم در کسب و کار و هم در معیشت و زندگی آن‌ها اتفاق بیافتد. مردم، تشکیل دولت تراز انقلاب را از ما انتظار دارند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: می‌خواهم از تمام نفوذ کلام و جایگاه خود برای افزایش مشارکت استفاده کنم تا هر جوانی که در روستا و استانی برای آمدن پای صندوق رای ناامید شده است، امیدوار شود. نظام مبتنی بر رأی مردم است و این اقدام شما در حضور مردم می‌تواند اثرگذار باشد.

رییسی با بیان اینکه همه آن‌هایی که ناامید شدند به طریقی باید امیدوار باشند، گفت: در کسب و کار و معیشت مردم مبتنی بر نظریه کارشناسان هستیم و می‌دانیم احیای کشور در این زمینه امکان پذیر است و ممکن است مقداری به عدد و رقم نیاز داشته باشد.

وی اضافه کرد: شما خوب اعداد و ارقام و ذخایر کشور را می‌دانید. حق خانواده‌های کشور زندگی همراه با رنج نیست. ان شاءالله برای انجام تحول در نظام اجرایی دولت به میدان آمدیم.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: سند تحول قوه قضائیه، پیش روی همه صاحبان اندیشه است. این تحول جدی بعد از گام دوم باید به صورت جدی محقق شود. مردم نیازمند تحقق عدالت در همه شئون هستند. ما شهروند درجه دوم نداریم و همه شهروند درجه اول هستند. اعتقاد من این است که همه می‌توانیم با مشارکت و همکاری، کار را پیش ببریم.

رییسی گفت: نیازمند انسجام و وحدت برای پیشبرد امور هستیم. شما می‌دانید که در این کشور کار‌های بسیاری می‌تواند انجام گیرد. ما اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم. بله مشکلات هست، اما بسیاری از موانع و تحریم‌ها را می‌توان به فرصت در کشور تبدیل کرد.

وی ادامه داد: خواهش من از همه دوستان این است که تا زمان انتخابات آنچه به ذهنتان می‌رسد و در بخش‌هایی که نفوذ کلام دارید، ان شاءالله اقدام خواهید کرد. یک قسمت هم نظرات کارشناسی که از آن مطلع می‌شوید را اطلاع خواهید داد. این ارتباط ان شاءالله آغاز باشد نه انجام تا خود را از نظرات نخبگانی مجریان بهره‌مند کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: انتخابات باشکوه با حضور تمام اقشار، دولت قوی برای شکل گیری ایران قوی را رقم خواهد زد.