۰ نفر

تزریق واکسن کرونا در تهران روبه افزایش است

۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبر: 546201
تزریق واکسن کرونا در تهران روبه افزایش است

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: دیروز ۴۰ هزار و ۲۰۰ دز واکسن کرونا به شهروندان تهرانی تزریق شد که این آمار رو به افزایش خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زالی روز یکشنبه در مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون کرونا که در دژبان مرکز ارتش راه اندازی شد گفت: تعداد تزریق واکسن کرونا در روز گذشته به ۳۲۰ هزار دز رسید که ۱۳.۵ درصد آن در تهران انجام شده است.
وی اظهار داشت: برای اینکه افراد جهت تزریق واکسن کرونا در مکان‌های مختلف تجمیع داشته باشند به همین منظور امروز هشتاد و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دژبان ارتش تهران راه اندازی شده است.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: این مرکز تجمیعی واکسیناسیون به صورت خودرویی میزبان شهروندان تهرانی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا به عنوان یکی از موضوعات مهم کشور است و همه دستگاه‌های مختلف در تلاش هستند با همگرایی بتوانند این موضوع مهم را به سرانجام مطلوب برسانند. 
تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۴۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به هشت میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۶۹ شهر ایران در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.