۰ نفر

نوعی شلوار که موجب کمر درد می شود!

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱:۵۴
کد خبر: 536047
نوعی شلوار که موجب کمر درد می  شود!

کمر درد در زنان و مردان علل متعددی دارد که برخی از آنها به نظر عجیب می‌رسند اما مطالعات و بررسی‌ها درست بودن آنها را ثابت می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، شلوار های جین تنگ و چسپناک و حمل کیسه های بزرگ باعث ایجاد کمردرد می شوند. کمر درد می تواند به دلایل گوناگونی ایجاد شود. ما در این مقاله به این دو مورد که عبارتند از :استفاده از شلوار های جین تنگ و چسپناک و بلند کردن کیسه های بزرگ می پردازیم.

برای اطلاع بیشتر مطلب زیر را بخوانید.

آیا شما هم از کمر درد های متوالی رنج می کشید؟ در پوشیدن لباس هایتان دقت کنید که تنگ یا گشاد بودن آن در کمردرد بسیار موثر هستند ، کیسه های بزرگ و غیر قابل حمل که افراد آنها را حمل می کنند بیش از کمر را در معرض خطر قرار می دهند. کفش های پاشنه بلند و ... که همه ی این نکات بر اساس یک نظر سنجی از انجمن کایرو پراکتیک بریتانیا به شما ارائه شده اند.
این نظر سنجی نشان داد که 3/4 (حدود 73 % ) خانم ها از کمر دردهای مزمن و دردناک رنج می برند و مهم ترین عامل کمردرد در خانم ها پوشش و لباسی که بر تن می کنند می باشد.
در حالی که کیف های دستی سنگین و برخی از شلوار های جین تنگ ، با محدود کردن حرکت و جنبش در قسمت باسن و زانو باعث ایجاد کمر درد های خطرناک در افراد می شود.
در حالی که بیش از 1/4 از زنان (حدود 28 % ) از اثرات لباسی که می پوشند آگاه هستند و آگاهانه خرید می کنند.برای اینکه دچار کمر دردهای مزمن و دردناک نشوید سعی کنید لباس های گشاد استفاده کنید و کیف ها یا چیز های سنگین را بلند نکنید و از کفش های پاشنه بلند نیز به هیچ وجه استفاده نکنید.