۰ نفر

استاندار البرز؛

وضعیت البرز هم قرمز شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
کد خبر: 517706
وضعیت البرز هم قرمز شد

استاندار البرز با اشاره به موج جدید بیماری کرونا در این استان، گفت: بیمارستان های استان مملو از بیماران کرونایی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت:البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد.

وی افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه اگر دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه ای بزرگ رقم می خورد، بیان کرد: کرونای جهش یافته مجالی برای تعلل و جبران نمی گذارد و موج چهارم شیوع کرونا به مراتب خطرناک تر از امواج قبلی است.

وی گفت: البرز به لحاظ همجواری با پایتخت، تردد بالای بین استانی، قرار گرفتن در معبر 14 استان کشور، تراکم شدید جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت‌ها، نیازمند همکاری و همراهی ویژه مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا است.

شهبازی با اشاره به اینکه بیمارستان‌های استان مملو از بیماران کرونایی شده است، افزود: مردم برای حفاظت از جان خود در مقابل مخاطرات کرونای جهش یافته، همراهی بیشتری با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا داشته باشند.