۰ نفر

رد پای کرونای انگلیسی در کاشان

۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۳۸
کد خبر: 505675
رد پای کرونای انگلیسی در کاشان

معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به شناسایی یک فرد مشکوک یه کرونای انگلیسی در کاشان گفت: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد حاجی جعفری ضمن اشاره به شناسایی یک فرد مشکوک به کرونایی انگلیسی در کاشان اظهار داشت: آزمایشات لازم اخذ و جهت انجام آزمایشات لازم نمونه این فرد به آزمایشگاه انستیتو پاستور ارسال شده است و ظرف مدت حداکثر 72 ساعت مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان بیماری‌های بستری در کاشان و بیماران سرپایی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است، افزود: بر اساس سخنان وزیر بهداشت کرونای انگلیسی در کشور پخش شده و بیم ابتلای شهروندان در اقصی نقاط کشور وجود دارد و منطقه کاشان نیز از این امر مستثنی نیست و بر همین اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهمیت دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ابراز داشت: متاسفانه رد پای کرونای انگلیسی در منطقه کاشان پیدا شده است و این موضوع زنگ خطر را به صدا درآورده است و عادی‌انگاری می‌تواند موج‌های دیگری را در کاشان رقم بزند.

وی با بیان اینکه تداوم این شرایط ممکن است زمستان سختی را در پیش رو داشته باشد، گفت: شرایط کاشان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر وضعیت داده است و عادی‌انگاری می‌تواند شرایط را رو به وخامت بگراید و این موضوع زنگ خطری است که در کاشان به صدا درآمده است.