۰ نفر

چگونه شکمم را تخت و صاف کنم؟ +عکس

۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰:۰۷
کد خبر: 488326
چگونه شکمم را تخت و صاف کنم؟ +عکس

بسیاری از افراد در دوره‌های زمانی مختلف با چاقی در ناحیه شکم رو به رو شده اند. این موضوع به ویژه د دوران قرنطینه تشدید شده است. اگر شما نیز در گروه افرادی قرار دارید که با چاقی ناحیه شکم مواجهید می‌توانید از برخی راهکار‌ها برای لاغری این ناحیه استفاده کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، عادت‌های سالم برای زندگی شما می‌تواند به موفقیت در سلامتی منجر شود. یکی از برترین تاثیر‌های پیگیری رژیم غذایی سالم کاهش حجم ناحیه شکم است. برای رسیده به این ایده آل می‌توانید از برخی روش‌ها کمک بگیرید:

غذا‌های سالم را ذخیره کنید

تغذیه سالاد

همیشه سعی کنید غذا‌های سالم را در یخچال خود داشته باشید، خوراکی‌هایی مانند سبزیجات و میوه‌ها و تنقلات کم روغن و کم نمک و شکر می‌توانند جایگزین خوراکی‌های ناسالم شوند. بسیاری از افراد به اشتباه یخچال و میز خود را با خوراکی‌های ناسالم مانند چیپس، پفک، کیک و شیرینی‌های مختلف پر می‌کنند.

آب کافی بنوشید

نوشیدن آب

احتمالاً از بسیاری از متخصصان بهداشت شنیده اید که نوشیدن آب کافی در طول روز مهم است. اما چرا؟ نوشیدن آب نه تنها به شما انرژی روزانه می‌دهد بلکه می‌تواند به ایجاد احساس سیری و کاهش پرخوری نیز کمک کند. یک مطالعه منتشر شده توسط مجله تحقیقات تغذیه بالینی نشان می‌دهد که نوشیدن آب قبل از صرف یک وعده غذایی در واقع می‌تواند با ایجاد احساس سیری به شما در خوردن غذای کمتر کمک کند.

نسبت به شرایط کاهش وزن خود واقع بین باشید

لاغری کاهش وزن رژیم

به یاد داشته باشید، ایجاد عادات غذایی سالم برای شکم صاف زمان می‌برد و نمی‌توانید انتظار داشته باشید که در عرض یک شب شکمتان صاف شود. این یک فرایند طولانی مدت است.

وقتی گرسنه هستید غذا بخورید

رژیم لاغری

یک موضوع مهم که همیشه باید از خخود بپرسید این است که آیا واقعا گرسنه هستید یا از روی عادت غذا می‌خورید؟ شما مجبور نیستید وقتی کاملا گرسنه نشده اید، خودتان را مجبور به خوردن یک وعده غذایی کنید، فقط به این دلیل که بقیه جهان می‌گویند وقت غذا خوردن است. در عوض، هنگامی که احساس می‌کنید بدن شما برای یک وعده غذا گرسنه است، غذا بخورید.