۰ نفر

چگونه پیتزا بخوریم و چاق نشویم؟ +عکس

۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۲:۴۶
کد خبر: 485851
چگونه پیتزا بخوریم و چاق نشویم؟ +عکس

فکر می‌کنید نمی‌توانید پیتزا بخورید و لاغر شوید؟ خوب ما برای شما راهکار‌هایی داریم که این مشکل را حل کنیید آنچه که لازم است این است که مطمئن شوید این کار را به روش صحیح انجام داده اید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یک آشپز ایتالیایی به نام پاسکال کوزولینو که اهل ناپل ایتالیا و سرآشپز اجرایی و مالک پیتزا فروشی‌های Ribalta در منهتن و آتلانتا است تلاش کرد دریابد چگونه می‌توان با خوردن پیتزا چاق نشد:

رنگ قرمز را انتخاب کنید

پیتزا با سس گوجه فرنگی را به جای پیتزای پنیری انتخاب کنید، است، زیرا سس گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن است، که مطالعات نشان می‌دهد ممکن است از قلب محافظت کند و خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها را کاهش دهد.

پیتزا

پنیر کمتری بریزید

درست است که بسیاری از افراد عاشق پیتزا‌هایی هستند که پنیر زیادی دارد، اما پیتزای کم پنیر می‌تواند روند لاغری شما را حفظ کند.

روغن را کاهش دهید

وقتی می‌بینید یک استخر روغن در بالای پیتزای پنیر شما شناور است، یک دستمال را بردارید و مقدار اضافی آن را پاک کنید. با این روش در حدود ۵۰ کالری صرفه جویی خواهید کرد.

کالری مایع را از بین ببرید

بیشتر مردم وقتی پیتزا می‌خورند، آن را با نوشابه، سودا، ماء الشعیر و انواع نوشیدنی‌های پرکالری و شیرین می‌خورند، برای کاهش کالری‌های دریافتی سعی کنید پیتزا را بدون این نوع نوشیدنی‌ها مصرف کنید.

نوشابه