۰ نفر

آخرین وضعیت کرونا در کشور؛

کرونا کدام استان‌ها را قرمز کرد؟

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 481517
کرونا کدام استان‌ها را قرمز کرد؟

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی ۱۱هزار و ۲۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه ۴۵۲نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر کرونا جان باختند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر شنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر، به تشریح وضعیت کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۴۹ هزار و ۵۲۵ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۱ هزار و ۳۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۵۲ هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: ۵۶۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون پنج میلیون و ۴۶۴ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.