۰ نفر

نکاتی برای افزایش متابولیسم بدن

۲ مهر ۱۳۹۹، ۱:۲۰
کد خبر: 469050
نکاتی برای افزایش متابولیسم بدن

آیا متابولیسم سریعی دارید؟ به طور خلاصه، هرچه سرعت متابولیسم شما سریعتر باشد، بدن سریعتر کالری می‌سوزاند. با افزایش سن، ممکن است متوجه شوید که متابولیسم بدن به طور طبیعی کند می‌شود، که می‌تواند منجر به افزایش وزن شود. خوشبختانه، روش‌های کوچک و ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید سرعت آن را افزایش دهید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، افزایش مقدار پروتئین مصرفی هر روز می‌تواند بر متابولیسم بدن شما تأثیر بگذارد. تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده نشان می‌دهد که مصرف مقدار پروتئین سالم می‌تواند به مدیریت وزن کمک کرده و سوخت و ساز بدن را تقویت کند.
هیدراته ماندن نیز برای سلامتی روزمره ضروری است. در حقیقت، تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده نشان می‌دهد که نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب می‌تواند به طور موقت میزان متابولیسم شما را در حدود ۳۰ درصد افزایش دهد. حمل یک بطری آب برای تشویق مصرف منظم آب می‌تواند روش خوبی برای شروع باشد.

بهتر است هر روز صبحانه بخورید. خوردن صبحانه به صورت روزانه همچنین می‌تواند به پشتیبانی از متابولیسم شما کمک کند. با برنامه ریزی، اطمینان حاصل می‌کنید که همیشه یک صبحانه مقوی آماده و در انتظار شماست. مقداری غذای تند بخوریدکپسایسین، که در فلفل قرمز وجود دارد، می‌تواند به تقویت سوخت و ساز بدن کمک کند. تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده نشان می‌دهد که خوردن غذای پرادویه ممکن است میزان متابولیسم شما را افزایش دهد. با غذا‌های حاوی چیلی تازه نیز می‌توانید متابولیسم خود را افزایش دهید.