۰ نفر

سلامت و کاهش مصرف خوراکی‌های مضر

۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱:۰۴
کد خبر: 465102
سلامت و کاهش مصرف خوراکی‌های مضر

اغلب ما به مصرف برخی از خوراکی‌ها به عنوان یک لذت خوب علاقه داریم، اما همزمان می‌دانیم که این خوراکی‌ها می‌توانند برای سلامتی ما مضر باشند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، پژوهش‌های حوزه سلامت نشان می‌دهند محدود کردن مصرف برخی از خوراکی‌ها در طول شب می‌تواند به افزایش سطح سلامت افراد کمک کند.
بزرگسالان و کودکان به طور یکسان میان وعده نمکی سرشناس سراسر جهان یعنی چیپس سیب زمینی را دوست دارند. اما جالب است بدانید که چیپس سیب زمینی می‌تواند یکی از مخرب‌ترین خوراکی‌های جهان باشد.
پاستیل نیز یکی دیگر از خوراکی‌های محبوب نوجوانان و بزرگسالان است که می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیندازند. اگرچه مصرف کم این خوراکی می‌تواند بی خطر باشد، اما به علت رنگ‌های خوراکی، شکر زیاد و البته مواد نگهدارنده، مصرف مکرر پاستیل می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
شکلات شیرین از دیگر خوراکی‌هایی است که می‌تواند در مصرف روزانه مخرب باشد. اگر مایلید شکلات بخورید بهتر است شکلات تلخ یا کم شکر را انتخاب کنید. نوشابه یکی از بدنام‌ترین خوراکی‌ها است که می‌تواند برای بسیاری از افراد مخرب باشد. نیازی به توضیح نیست که مصرف هر روزه نوشابه می‌تواند برای سلامت استخوان ها، سلامت قلب و مغز و به طور کلی سلامت عمومی تا چه حد خطرناک باشد.