۰ نفر

حقایقی درباره مکمل مو

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
کد خبر: 436912
حقایقی درباره مکمل مو

تا حالا حتما متوجه شده‌اید که مکمل مو چقدر برای سلامتی مو اهمیت دارد. مکمل مو ابیان در کنار حفظ سلامت و شادابی مو، همه نیازهای مو را تامین می‌کند و باعث استحکام بیشتر آن می‌شود. در این مطلب از وب سایت www.abiangroup.com به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد و حقایقی درباره مکمل مو ابیان اشاره می‌کنیم چون بعضی از مصرف‌کنندگان تصور اشتباهی در مورد این مکمل‌ها دارند.

درباره مکمل مو ابیان

مکمل مو ابیان حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی است که بر‌خلاف داروها، به‌هیچ‌وجه بعد از قطع مصرف، باعث ریزش موهایتان نخواهد شد. در حقیقت ویتامین‌ها و املاح معدنی مکمل مو ابیان از طریق گردش خون ریشه و پیاز موها را تغذیه و تقویت می‌کند و این مکمل مو باعث می‌شود موها در چرخه طبیعی خود رشد بیشتر و بهتری داشته باشند.

مصرف مکمل مو ابیان که در وب سایت ابیان موجود است، فقط ریشه و پیاز موهای سر را مورد هدف و تقویت قرار می‌دهد و باعث افزایش موهای زائد نمی‌شود. از آنجایی که الگوی رشد سایر موهای بدن (وابسته به استروئید stroid مثل ریش و هورمون‌های مردانه) در مقایسه با موهای روی سر بسیار متفاوت است، مکمل مو ابیان تاثیری در رشد یا افزایش آن‌ها ندارد.

با مطالعه درباره ویژگی‌های مکمل مو ابیان متوجه می‌شوید که این مکمل‌های رشد مو باعث ایجاد جوش هم نمی‌شوند که این مزیت بزرگی است. برخی افراد تصور می‌کنند که همزمان با مصرف این مکمل‌ها مخصوصاْ بیوتین دچار جوش در نواحی مختلف بدن می‌شوند که حقیقت ندارد.

مکمل مو ابیان در کنار شیوه زندگی سالم،‌ استرس کم، و تعادل هورمونی می‌تواند نقش پر‌رنگی در تقویت موها داشته باشد.

مکمل مو ابیان یک مکمل مولتی‌ویتامین مینرال برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش موهاست. مکمل مو ابیان با فرمولاسیون کامل خود که غنی از مواد معدنی، ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها است، علاوه‌بر تاثیرات ویژه بر سلامت موها، در بهبود سلامت پوست و تقویت ناخن‌ها نیز موثر است.

طبق تحقیقات صورت گرفته به‌جز ریزش مو ارثی که درمانی برای آن وجود ندارد، مهم‌ترین علتی که موجب ریزش مو می‌شود اغلب ناشی از کمبود ریزمغذی‌های مفید برای رشد موها در رژیم غذایی است. اکتی‌درم، مکمل مو ابیان، علاوه‌بر ویتامین‌ها و مینرال‌های موثر برای تقویت موها حاوی ۲ اسید‌آمینه مهم متیونین و سیستئین است که نقش بسیار مهمی در تقویت رشد مو و ناخن دارد.

ترکیب مکمل مو ابیان در حدی برای تغذیه موها کامل است که به این مکمل،‌غذای مو گفته می‌شود. مکمل مو ابیان حاوی همه ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدآمینه‌هایی است که برای تقویت رشد مو ضروری است. برخی ترکیبات کلیدی مکمل مو ابیان عبارتند از:

مم

زینک (روی): زینک یکی از مهمترین مواد معدنی برای پوست و مو است که در مکمل مو ابیان وجود دارد زیرا کمبود آن بسیار شایع است. روی برای تولید پروتئین‌ها، آنزیم‌ها، بسیاری از هورمون‌ها، تجزیه اسیدهای آمینه و تقویت سیستم ایمنی مورد نیاز است، کمبود روی می‌تواند منجر به بسیاری از بیماری‌های پوستی از قبیل جوش و آکنه، قارچ، پسوریازیس و سایر آلرژی‌ها و حتی ریزش مو شود.

متیونین و سیستئین: این دو اسید‌آمینه با تقویت کراتین مو و تنظیم چربی پوست سر ساختار مو را بهبود بخشیده و از ریزش موها جلوگیری می‌کنند.

بیوتین: مکمل مو ابیان حاوی بیوتین است برای حفظ سلامت ناخن‌ها، پوست و موها الزامی است و نقش مهمی در تکثیر سلول‌ها ایفا می کند به همین دلیل آن‌ را ابزاری مفید برای رشد موها می‌دانند.

برای سفارش اینترنتی و آشنایی بیشتر با مکمل مو ابیان به وبسایت www.abiangroup.com مراجعه کنید.

گروه دارویی ابیان

در سال‌های اخیر بعد از تحقیق‌های گسترده درباره کمبودهای جامعه ایران در زمینه مکمل‌های دارویی، گروه دارویی ابیان با هدف افزایش کیفیت زندگی و سطح رفاه جامعه فعالیت خود را شروع کرد.

این شرکت با تولید مکمل‌های دارویی و غذایی مانند مکمل مو ابیان و بسیاری دیگر، دسترسی یکسان مردم به دارو و مکمل‌های باکیفیت را آسان کرده و قدم بزرگی در راستای اهداف نظام سلامت به منظور تامین نیازهای مردم برداشته است.

گروه دارویی ابیان در کنار تولید دارو، فعالیت‌های خود را در زمینه واردات با همکاری شرکای تجاری تراز اول دنیا شروع کرده است و به‌صورت تخصصی در زمینه دارو و مکمل‌های دارویی فعالیت می‌کند. تبدیل شدن به بهترین تولید‌کننده دارو و مکمل‌های دارویی یکی از اهداف گروه دارویی ابیان است که با کمک تیمی متعهد و حرفه‌ای برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

نتیجه بررسی‌های تخصصی و گسترده گروه ابیان، نیازهای روز جامعه را شناسایی و منطبق با آن انواع مکمل‌های دارویی و غذایی را تولید کرده است. با مراجعه به وبسایت ابیان با این مکمل‌ها و خواص آن‌ها آشنا شوید.

مکمل‌های ابیان

اکتی‌ناتال یکی از مکمل‌های دارویی شرکت ابیان دارو است که همه نیازهای تغذیه‌ای مادران باردار و شیرده را تامین کرده و در رشد و تکامل جنین نقش موثری دارد. اکتی‌ناتال ابیان دارو با پیشگیری از بروز عارضه‌های مغزی نخاعی در جنین باعث بهبود و تقویت سیستم عصبی جنین می‌شود. سلامت استخوان‌های مادر و جنین در بارداری از اهمیت زیادی برخوردار است که اکتی‌ناتال آن را هم تامین می‌کند. مادران باردار می‌توانند با مصرف مکمل اکتی‌ناتال گروه دارویی ابیان از عوارض بارداری مثل افزایش فشار خون هم جلوگیری کنند.

گروه دارویی ابیان برای تقویت سلامت عمومی زنان و مردان مکمل‌های اکتی‌ومن و اکتی‌من را وارد بازار کرده است. این مکمل‌ها به‌طور‌کلی باعث حفظ سلامت پوست و مو، کاهش استرس، افزایش سطح انرژی بدن، بهبود عملکرد سیستم ایمنی و حفظ سلامت قلب و عروق می‌شوند.

مشکلات مفصل و استخوان یکی از معضلات جامعه امروزی است که شرکت ابیان برای آن هم چاره اندیشیده و مکمل‌های دارویی مختص مفاصل و استخوان تولید کرده است. یونی فلکس و یونی بن باعث کاهش دردهای مفصلی و دردهای ناشی از آرتریت می‌شود و به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک می‌کنند.

گروه ابیان بعد از مطالعات گسترده، به این نتیجه رسید که کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع است که عوارض آن کیفیت زندگی را به‌شدت کاهش داده است. به همین دلیل با تولید مکمل اکتی‌آیرون در بهبود علائم کم‌خونی از قبیل خستگی و بی‌‌حالی، کاهش حافظه، کاهش میزان یادگیری، ریزش مو و اضافه وزن گام بزرگی برداشته است.