۰ نفر

چگونگی شستشوی صحیح روزانه صورت

۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۳۲
کد خبر: 417176
چگونگی شستشوی صحیح روزانه صورت

شستشوی صحیح و روزانه صورت می تواند بسیار ساده و در عین حال مفید باشد. درواقع اگر یک شستشوی همیشگی صورت را در برنامه خود بگنجانید، می توانید امیدوار باشید پوستتان سالم بماند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یک زیبایی شناس مشهور به نام رنه رولو می گوید: پرش از شستشوی صبحگاهی صورت می تواند صورت شما را به طور جدی پیر کند. دلیل مهم برای شستشوی پوست در صبح این است که در حالی که شب می خوابید، پوست شما در حالت ترمیم است. این باعث می شود پوست شما سموم را ترشح کند." همه اینها باعث می شود پوست شما برای جلوگیری از ایجاد چین و چروکهای بعدی باید پاکیزه شود اما این به معنای زیاده روی در استفاده از محصولات پاک کننده پوست نیست.

بهتر است هر روز صبح از صابونی استفاده کنید که کمترین میزان تحریک پوستی را داشته باشد و به عبارتی، فاقد مواد شیمیایی و تحریک کننده پوست باشد. تحقیقات نشان داده است که عطرهای موجود در محصولات پوست از جمله رایج ترین مواد ایجاد کننده عوارض پوستی هستند.  این امر می تواند در مورد انواع پوست و نه فقط پوست های حساس صادق باشد. حتی شاید صابون یا محصولات پوستی که شما استفاده می کنید در لحظه استفاده فاقد عوارض قابل مشاهده یا تحریک جسمی باشد ، اما این عوارض می تواند با گذشت زمان آشکار شود.

یکی از بدترین کارهایی که می توانید برای پوست خود انجام دهید ، شستن صورت با چیزی است که حاوی الکل است، چرا که وقتی به شکل مکرر استفاده شود، باعث می شود پوست شما به شدت خشک شود. متأسفانه ، خشکی علت اصلی تسریع در پیری پوست است.