۰ نفر

نکاتی که باید درباره سفید کردن دندان بدانید

۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۵۸
کد خبر: 396098
نکاتی که باید درباره سفید کردن دندان بدانید

دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندان‌پزشکی گفت: موضوعی که در سفید کردن دندان‌ها باید به آن توجه داشت، عدم تراش دندان‌هاست؛ زیرا سلامت دندان‌ها مقدم بر زیبایی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی یزدانی، دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندان‌پزشکی گفت: این سمینار از ۲۹ آبان تا یکم آذر ۹۸ در سالن تلاش برگزار می‌شود، مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است.

 وی با اشاره به انجام ۳۰ سخنرانی در این سمینار سه روزه، گفت: برگزاری این رویداد علمی دو فایده دارد؛ نخست اینکه همکاران دندان‌پزشک با تازه‌های علمی در این رشته آشنا شده و دیگر اینکه، از امتیاز بازآموزی برخوردار می‌شوند.

دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندان‌پزشکی به موضوع کارهای زیبایی در دندان‌پزشکی اشاره کرد و افزود: درمان دندان‌ها جدا از کار زیبایی نیست؛ زیرا باید به گونه‌ای درمان‌های دندان‌پزشکی انجام شود که دندان‌ها به حالت طبیعی درآیند؛ بنابراین، زیبایی، لازمه درمان دندان‌پزشکی است.

یزدانی با بیان اینکه سفید کردن دندان‌ها در بین خانم‌های ایرانی در حال تبدیل شدن به مُد است، گفت: سفید کردن دندان‌ها، نکات دیگری هم دارد که باید به آنها توجه داشت.

وی افزود: در کارهای زیبایی دندان‌پزشکی، سلامت دندان‌ها نباید به خطر بیافتد و موضوعی که در سفید کردن دندان‌ها باید به آن توجه داشت، عدم تراش دندان‌هاست و یا اینکه حداقل تراش صورت بگیرد؛ زیرا، سلامت دندان‌ها مقدم بر زیبایی است.