۰ نفر

ابروهای کم پشت را دریابیم!

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۷:۳۰
کد خبر: 380751
ابروهای کم پشت را دریابیم!

بدون‌ شک وضعیت و حالت ابرو در زیبایی و بهتر به ‌نظر رسیدن چهره بی‌تاثیر نیست. با گذشت زمان اغلب ما شاهد ریزش و خالی ‌شدن بخشی از ابروهای خود هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان،  پیری نقش بزرگی در ریزش آن‌ها دارد؛ همان‌طور که موهای سر ما با افزایش سن نازک‌تر می‌شود، موهای ابرو نیز کاهش می‌یابد. مشکلات تیروئیدی، اگزما، شیمی‌درمانی، استرس، عوارض جانبی برخی داروها، بارداری، زایمان، استفاده مکرر از موچین و.. می‌توانند برخی از دلایل ریزش و کم پشت‌ شدن ابروها باشند. اما خبر خوب این‌که با کمی صبوری و مراقبت، ابروهای کم‌پشت دوباره به ‌حالت قبل برمی‌گردند البته میزان موفیقت شما در این کار تا حد زیادی با علت ریزش ابروی شما هم ارتباط دارد.

 آینه بزرگنمای آرایشی را برای همیشه کنار بگذارید.استفاده از این نوع آینه‌ها وسواس شما را در برابر شکل و آرایش ابروهای تان بیشتر می‌کند. اجازه بدهید تا فولیکول‌های مو کمی نفس بکشند و خوب رشد کنند.

 تا مدتی از هرگونه محصولات آرایشی مخصوص ابرو پرهیز کنید.این محصولات باعث کند شدن رشد ابروها و در نتیجه ریزش آن‌ها می‌شود.

 قبل از خواب پس از شست و شوی کامل صورت، ابروها را ماساژ دهید.

  از برخی محصولات طبیعی که احتمالا در همه خانه‌ها وجود دارد می‌توانیم برای تقویت آن‌ها استفاده کنیم. روغن ، سطح رطوبت را افزایش می دهد و باعث رشد و نرمی موها می‌شود، فقط مراقب باشید ممکن است پوست را تحریک کند.

 روغن زیتون و نارگیل هم برای افزایش رشد و رطوبت ابروها مناسب هستند. برای احتیاط مقدار کمی از هر یک را روی بخش کوچکی از پوست دست‌تان امتحان کنید تا مطمئن شوید نسبت به آن حساسیت ندارید.

 دست کم به مدت 12 هفته از برداشتن ابروهایتان خودداری کنید.شاید مجبور باشید این فرایند را تا یک سال ادامه بدهید. سخت است اما صبوری کنید. در این مدت می‌توانید از سایه‌های پودری کم‌چرب برای شکل دهی به  ابروها و پر‌کردن قسمت‌های خالی آن استفاده کنید.

شانه کردن هر روزه ابروها را فراموش نکنید.

این کار افزون به زیبایی به تحریک رشد ابروها کمک و سلول‌های مرده پوست را حذف می‌کند و گردش خون را افزایش می‌دهد.