۰ نفر

علی ناییج مؤسس گروه مشاوره مالیم

۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۱
کد خبر: 345785
علی ناییج مؤسس گروه مشاوره مالیم

علی نائیج و سید محسن موسوی مؤسسین مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی گروه مالیم به این نکته اشاره دارند که : خانواده مهمترین نهاد جامعه است و همه نهاد های بزرگ متشکل از این نهاد کوچک هستند که این موضوع اهمیت خانواده در جامعه را دو چندان می کند . خانواده خوب زمینه پیشرفت افراد خانواده در نتیجه افراد جامعه را فراهم می کند که در نهایت منجر به پیشرفت کل جامعه می شود .

مرکز مشاوره خانواده تلفنی مالیم گروه با جذب مشاورین مجرب در زمینه مشاوره روانشناسی ، مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره زناشویی تلفنی و ... آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

کافیست برای دریافت مشاوره تلفنی با شماره تماس 43 52 907 909 از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

مالیم گروه همراه شما برای زندگی شاد تر و آرامش بیشتر

نقش مشاوره خانواده در ازدواج

مشاوره ازدواج به این معنی نیست که ما فرد مورد نظر را به مشاور نشان دهیم و او آن فرد را تایید یا رد کند بلکه برای شناخت تفاوت ها و شباهت های دو طرف هست .

زوجین در هنگام مراجعه به مشاوره ازدواج اهداف خود از ازدواج و خواسته های خود را از فرد مقابل خود بیان می کنند و همچنین ویژگی ها و عیب های خود را که برای تشکیل خانواده آن ها را دچار مشکل می کند می شناسند و روش مقابله و برطرف کردن معایب خود را می آموزند و با اطلاع از مشکلاتی که احتمالا پیش خواهد آمد با یکدیگر ازدواج می کنند که این امر باعث می شود در زندگی وقتی به این گونه مشکلات برخوردند با آمادگی بتوانند آن را مدیریت کنند و پشت سر بگذارند.

مشاوره روانشناسی خانواده

مرکز مشاوره روانشناسی مالیم گروه :خانواده محیطی است امن و سرشار از ارامش که اعضای خانواده برای خوشبختی و آرامش یگدیگر تلاش می کنند. اما گاهی اوقات هریک از اعضای خانواده با مسائل و تنش هایی رو به رو می شوند که امکان حل این مسائل تنش زا از عهده اعضای خانواده برنمی آید. گاهی اوقات با وجود تلاش های اعضای خانواده برای رفع این مشکلات، نه تنها این مشکلات حل نشده بلکه بسیار جدی تر جو خانواده را متشنج می کند. اگر با چنین مسائلی بر خوردید باید با استفاده از شیوه درست با این مسئله مقابله کنید.

بسیاری از مشکلاتی که باعث طلاق زود هنگام پس از ازدواج میشود به راحتی با چنئ جلسه مشاوره مشکلات ریشه یابی میشود

پیش از ازینکه تصمیم عجولانه بگیرید با  مشاوره خانوادگی صحبت کنید

نقش مشاور در خانواده

به دلیل شرایط استرس زا امروزه اعم از مشکلات مالی، تکنولوژی پیشرفته و… خانواده ها در اضطراب و فشار های زیادی قرار دارند که این شرایط باعث می شود تا محیط خانواده به محیطی پر از تشنج ونا آرام تبدیل شود . در این محیظ تصمیم گیری برای افراد خانواده بسیار مشکل می شود و گاهی تصمیم های نادرست زیادی را می گیرند . به همین خاطر باید به فردی مراجعه کرد که خارج از این جو نا آرام باشد و در عین حال آشنا با اینگونه شرایط تا بتواند محیط خانواده را به محیطی آرام تبدیل کند.

خانواده مهمترین سرمایه هر فرد به حساب می آید و هرکس برای پیشرفت خود و خانواده اش و اعضای خانواده اش حداکثر تلاش خود را می کند تا بتواند بهترین خانواده را داشته باشند. سرپرست های خانواده  که به طور معمول پدر یا مادر خانواده محسوب می شوند همیشه به دنبال راهی اند که خانواده خود را از خطرات اجتماعی دور کنند. آنها همواره می کوشند محیط خانواده آرام و پر از محبت باشد تا بچه ها بتوانند به وسیله این محیط رشد کنند و پله های ترقی را طی کنند. حال باید ببینیم که چگونه می شود که یک خانواده تبدیل به یک خانواده موفق شود آن هم در جامعه پر از خطر امروز؟

مرکز مشاوره روانشناسی مالیم گروه

تماس از طریق تلفن ثابت بدون صفر و بدون پیش شماره

با شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی اول مشاور تماس حاصل فرمایید.

43 52 907 909

ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی مالیم گروه از طریق تلفن ثابت

شما عزیزان می توانید از همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما تماس بگیرید.

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.