۰ نفر

تاثیر بی‌نظیر آب درمانی برای مغز

۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۱۴
کد خبر: 331451
تاثیر بی‌نظیر آب درمانی برای مغز

آب درمانی یکی از روش های درمان و احیای بافت های بدن است که بین ورزشکاران نیز بسیار محبوب است. اغلب افرادی که ورزش سنگین انجام می دهند دوست دارند در استخر یا سونا و جکوزی کمی از دردهای عضلانی خود بکاهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، آب درمانی می تواند بدن را به طور کامل احیا کند. درواقع آب درمانی با رفع دردهای بدنی و کوفتگی هایی که در بدن فرد وجود دارد، وی را آماده کند تا یک فعالیت جدید را شروع کند.

جالب است بدانید آب درمانی برای مغز نیز خواصی متعدد دارد که کمک می کند هشیارتر شوید و البته در تصمیم گیری های خود بهتر عمل کنید. برخی از افرادی که دچار آسیب دیدگی شده اند و به علت کهولت سنی دچار دردهای عضلانی هستند با انجام فعالیت هایی مثل شنا کردن، فیزیوتراپی در آب و مواردی مشابه می توانند سلامتی خود را به دست بیاورند.

پژوهش های جدید نشان داده است که آب درمانی با تحریک پوست و سلولهای مغزی می تواند ذهن فرد را به شدت خلاق کرده و او را هشیار تر کند. آب درمانی جریان خون را تسهیل می کند و حتی می تواند به افرادی که سوخت و ساز بدنشان مشکل دارد کمک کند که راحت تر وزن کم کنند.

یکی از مزایای آب درمانی ایجاد حس شادابی و آرامش است. درواقع حضور در استخر یا جکوزی کمک می کند که افراد احساس آرامش فوق العاده ای داشته باشند.

آب درمانی برای کودکانی که در سن رشد هستند یا حتی نوزادانی که مشکلات حرکتی یا گوارشی دارند نیز بسیار مفید است.