۰ نفر

«علی انصاری» در ستاد برگزاری همایش مردمی پیشگیری و کنترل سرطان:

پیشگیری از سرطان نجات جان همه انسان‌ها‌ست

۱۷ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۵۲
کد خبر: 327519
پیشگیری از سرطان نجات جان همه انسان‌ها‌ست

رییس هیات مدیره هیئت مدیره بنیاد خیریه و نیکوکاری تات با اعلام حمایت مالی از همایش مردمی پیشگیری و کنترل سرطان، گفت: کمک به پیشگیری از سرطان که افسار گسیخته پر تعداد می‌شود، نجات جان همه انسانها است و با هیچ معیار مادی، قابل سنجش نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «علی انصاری» صبح امروز دوشنبه (17 دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی و در جمع مدیران و اعضای ستاد برگزاری "همایش مردمی پیشگیری و کنترل سرطان" با بیان این مطلب از حمایت کامل و تقبل هزینه‌های این همایش خبر داد.

رییس بنیاد خیریه و نیکوکاری تات اظهار داشت: هر چه بیشتر برای پیشگیری از بیماری افسار گسیخته سرطان که در حال پر تعداد شدن است، سرمایه گذاری کنیم به نجات کل جامعه کمک کرده‌ایم.

انصاری با اشاره به آمار های رسمی، گسترش سرطان‌های مختلف را نگران کننده دانست و افزود : آثار خیر و برکت و ضرورت حمایت از این همایش با هیچ معیار مادی، قابل سنجش نیست و وظیفه همگان بویژه نیکوکاران است که در حد امکان، به عرصه آگاهسازی مردم و کمک به درمان بیماران، وارد شوند.

500 شفایافته سرطان، میهمان مرکز جامع کنترل سرطان ایران

انصاری گفت: با پیشنهاد پروفسور محمداسماعیل اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران که مدیر مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه 22 هستند، در لحظه اول موافقت کردم و قرار شد پانصد نفر از شفا یافتگان بیماری سرطان به همراه یک عضو خانواده شان، میهمان ویژه همایش پیشگیری از سرطان که به میزبانی مرکز جامع کنترل سرطان ایران ICCC در منطقه 22 تهران برگزار می شود باشند.

رییس هیات مدیره هیئت مدیره بنیاد خیریه تات حرکت مردمی پیشگیری از سرطان را امری انسان دوستانه عنوان کرد و گفت: امیدوارم تقبل هزینه‌های برگزاری این همایش و حضور شفایافتگان بیماری سرطان و دعای آنان، فصلی نیک و اقدام خداپسندانه در آستانه آغاز به کار مجموعه بازار بزرگ ایران (ایرانمال) باشد .

پیش از سخنان وی، دکتر قاسم اکبری دبیر ستاد برگزاری همایش هفته پیشگیری و کنترل سرطان، گزارشی از مردمی-سازی پویش پیشگیری و برنامه‌های این هفته ارایه و اعلام کرد: نگاه علمی، تلفیق روانشناسی و افزایش اطلاعات مردم درباره سرطان با روش‌هایی همچون ارایه کتاب و تجارب غلبه بر این بیماری بوسیله شفا‌یافتگان، از تمایزهای برنامه امسال این هفته خواهد بود.