۰ نفر

درمان آلرژی به بادام زمینی با پروتئین بادام زمینی

۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۱۶
کد خبر: 316689
درمان آلرژی به بادام زمینی با پروتئین بادام زمینی

دانشمندان می گویند با مصرف پروتئین بادام زمینی می توان به مداوای برخی آلرژی ها و حساسیت های کودکان به این ماده غذایی مفید پرداخت و اداره فدرال داروی امریکا نیز در حال تایید این مساله است.

به گزارش نیواطلس، دانشمندان می گویند با مصرف پروتئین بادام زمینی می توان به مداوای برخی آلرژی ها و حساسیت های کودکان به این ماده غذایی مفید پرداخت و اداره فدرال داروی امریکا نیز در حال تایید این مساله است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، البته در مورد اثرات بلندمدت مداوای کودکان بدین شیوه و هزینه های این کار تردیدهایی وجود دارد.

برخی محققان دانشگاه لندن می گویند با استفاده از آرد بادام زمینی می توان کپسول هایی تولید کرد که در کاهش حساسیت و آلرژی کودکان به خود این ماده تاثیرگذار هستند.

پروتئین بادام زمینی که برای مداوای حساسیت به خود این ماده به کار گرفته شده AR101 نام دارد که محققان می گویند نباید در مصرف آن زیاده روی کرد و این کار باید به تدریج صورت بپذیرد.

تحقیق در این زمینه از یک دهه قبل در جریان بوده و در حال حاضر سومین مرحله از ان در حال انجام است. یکی از مزایای استفاده از این پروتئین عوارض جانبی منفی محدود آن است که بر روی کودکان مورد آزمایش قرار گرفته به حدود 10 درصد محدود شده است. البته محققان می گویند باید هنوز در مورد مدت زمان اثرات جانبی این محصول مطمئن شوند.