۰ نفر

بهترین سن بازنشستگی چقدر است؟

۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷
کد خبر: 303964
بهترین سن بازنشستگی چقدر است؟

سی ان بی سی گزارش داد: در نظرسنجی موسسه "بنک ریت" ۶۱ سالگی، بهترین سن بازنشستگی و ۶۳ سالگی واقع‌بینانه‌ترین سن برای بازنشستگی انتخاب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در این نظرسنجی که از افراد مختلف در ۱۰ منطقه آمریکا صورت گرفته است، سن ایده‌آل بازنشستگی ۶۱ سال عنوان شده است. سوز اورمن، مشاور مالی در همین رابطه گفت: امید به زندگی آمریکایی‌ها افزایش یافته است و بنابراین باید پس‌انداز بیش‌تری برای دوران بازنشستگی خود داشته باشید. در حال حاضر متوسط طول عمر افراد پس از بازنشستگی در آمریکا ۱۵ سال است اما درصورت بازنشستگی در ۶۱ سالگی باید برای یک دهه زندگی بیش‌تر پس‌انداز کرد.

در حال حاضر سن بازنشستگی در آمریکا حداقل ۶۲ سال و سن بهره‌مندی از مزایای کامل بازنشستگی ۶۶ سال است اما کسانی که متولد سال ۱۹۶۰ به بعد هستند، برای دریافت امکانات کامل بازنشستگی باید تا ۶۷ سالگی کار کنند.

هم‌چنین به گفته بورد آرتیکلز، از بین ۲۵ شهر برتر از نظر بازنشستگان آمریکایی بر اساس معیارهایی چون هزینه زندگی، مالیات بر درآمد بازنشستگان و تعداد جمعیت افراد بازنشسته، شهر هانتزویل در ایالت آلاباما در صدر قرار دارد و پس از این شهر، میلفورد در دلاور و کیپ کورال در فلوریدا در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.